Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Touko 19, 2024 07:10

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Huhti 26, 2014 16:07 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 28, 2009 14:07
Viestit: 129
Paikkakunta: Jyväskylä City
Venajumppa suoritettu. Yhtä pakovenan välystä hiukan isommaksi, huonojen työkalujen vuoksi muihin ei koskettu, kun välystä vielä löytyi.
Imut oli kaikki alarajassa, säätö onnistui hiukan helpommin.

Seuraavalle kerralle pitää hylsystä tehdä työkalu, ruuvisäätö on työläs. Stormi myy ihan työkaluakin, hylsy, jossa paikka lenkkiavaimelle kiinnipitoon.
Paloilla varmasti helpompaa säätö, mutta palat kalliita.

Onko normaalia, että keinuvivuissa on löysää? Siis sivusuunnassa. Enpä ihmettele enää sitä kilinää ja kolinaa, mikä tuolta koneesta kuuluu, mutta ei ilmeisesti tartte huolestua vielä. :boing:

Mistähän löytää tulpanreikien kohdalle tiivisteet, voisin ne seuraavalla kerralla vaihtaa?
Reunatiivisteen vaihdoin uuden, vanha olisi tiivisteliiman kanssa mennyt vielä.

Kaiken kaikkiaan melko helppo ja nopea homma, ei edes tarvitse katteita irroitella, toiselta puolelta vähän löysää vaan.

Jakoketju tuntui jämäkälle, ehkä hiukan venynyt, kiristin melko pitkällä. Manuaalikiristin täytyisi vaihtaa jossain vaiheessa.

Synkkaus sitten taas jäi tekemättä toistaiseksi. Hain Mötönetistä synkkamittarin, mittarimalli.
Jotenkin tuntuu, että on väärät kumit mukana, ei tiivistä mittarin ja letkun liitosta ja ei siis näytä oikeaa lukemaa, viisarit tärisee kuin parkkipotilaan kädet tai tarpeeksi kuristettuna ei reagoi lainkaan...
Ei ruuveja kääntämällä oikein mitään tapahtunut mittariin, eipä äkkiseltään huomannut koneen käynnissäkään muutoksia.

Mittarit otettu käsittelyyn, kokeillaan uudemman kerran, kun saa toimivaksi.

Muuten tuntuu nyt paremmin pyörivän ja kulkeekin nätimmin.

Seuraava operaatio on eturattaan isonnus, nyt 6. silmässä saa 60km/h ajaa 2900rpm, satasella huutaa jo 5000rpm paikkeilla.
Liekö huonosti toiminutta kaasaria kompensoitu tiheämmillä välityksillä?

Miten muuten onnistuu laturin hihnan vaihto, ei nyt tarvetta, mutta tulevaisuutta ajatellen?

_________________
Kawasaki GPx 750 R -87


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 28, 2014 16:56 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 28, 2009 14:07
Viestit: 129
Paikkakunta: Jyväskylä City
Eturatas vaihdettu 17 hampaiseen, jo kehtaa motariakin ajella.
Kaasarit synkattu, tiedä sitten onko ne oikein, mutta ainakin kaikki mittarit näytti nyt samaa lukemaa.

Miten kiristetään laturin hihnaa, alkaa hiukan lämpöisenä vinkumaan tyhjäkäynnillä?

_________________
Kawasaki GPx 750 R -87


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com