Jos se on kuitenkin ehkä ja suht oikeissa ulkomitoissaan, niin toimisikohan joku tiivistemassa (ja tietenkin vain kumin alapuolelle, että ilma pääsee kumin yläpuolelle).
Tai ehkä voisi askarrella lisätiivisteen originaalin alle kumilevystä, mutta taitaa olla sen verran vähän tilaa reunoilla, ettei ehkä pysy paikallaan? EPDM kumi ilmeisesti olisi parasta jarrunesteelle ja sitä voi liimatakin omilla liimoilla (lähinnä liimaus voisi olla säiliöön, reunan paksuinen kumi, liimaus ettei luista alta kun laittaa alkuperäisen kalvon päälle) ja saa vaikka 1 mm paksuna ETRAstakin (mutta mikäköhän on minimi palasen koko, minkä myyvät).
Ilmeisesti mikään helposti saatava kumi ei käy leikkelemällä ylimääräisiä pois, koska ovat tehneet tuollaisen pyöreä kumi suorakaidereikään sovittimen. Tai saisi ehkä myös yhdisteltyä liimaamalla jonkun ihan muun moottoripyörän säiliön kumikalvon haitariosan tuollaiseen 1-2 mm kalvoon, mutta mitenköhän hyvin nuo liimat kestää jarrunestettä - ja mitäköhän kumia ne sitten sattuvat olemaan... Vaatisi ainakin hieman testailua (onpa pitkä talvi tulossa) ennen tuotantokäyttöä, eikä mitään kokemusta tuollaisesta.
Tuossa kuva, liitteenä myös, jos 43028-1007
https://www.z1300.de/images/medium/43028-1007-1.jpgJa originaali:
https://images.cmsnl.com/img/products/d ... 1_9eae.jpg