Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ke Kesä 05, 2024 06:09

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kun mikään ei mene putkeen
ViestiLähetetty: Ti Huhti 04, 2006 18:21 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Nyt GeeTeen kasaaminen hieman tökkii - ongelmana on se portattu kansi. Laittelin sen sunnuntaina kasaan ja kiinni ja venatkin sain säätöihin, mutta sitten villkaisin työpöydälle: mitkäs 36 mm imuvenat tuossa on, kun ne pitäisi olla kannessa. No, olin epähuomiossa asennellut kanteen orkkiskannen 34 milliset eli ei muuta kuin kansi irti ja takaisin pöydälle. Tänään sitten kasasin kannen niillä 36 millisillä ja kaikki meni hyvin siihen asti, kun tuli välysten tarkistuksen aika. Imupuolella välystä noin 1 mm 300 palalla eli imuvenat ovat noin 1,5 mm liian lyhyet. No, ei muuta kun kansi taas pöydälle ja venakauppaan - eikös sitä niin sanota, että kolmas kerta toden sanoo :''
Taitaapa huomenna jäädä Manala väliin, kun pukkaa näitä kiireitä...

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 04, 2006 18:34 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
työ tekijäänsä opettaa...mä teen niin että ennen paikalleen laittoa aina tarkistan pöydällä nuo venanvälykset silleen että laittaa nokkakselin omallapainollaan paikalleen ja venat yksikerrallaan työntelee paikalleen kuppien ja shimmien kera ilman jousia. näin voi tsekata että on edes tontilla. tosin tuo ei ole lopullisen tarkka. mutta 0.05 toleranssiin pitäis mennä riippuen sitten laakerivälyksistä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 04, 2006 19:19 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3402
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kylläpäs Raadolla vastustaa oikein urakalla. Olikos sulla eri nokat tossa portatussa kannessa sitten paikoillaan vai mistä moinen mittaero?
Ite olen säätäny noi irtokannet kasauksen yhteydessä pyödällä nokka kerrallaan kaikki osat paikoillaan, silloin se pysyy samassa säädössä paikoillaankin myllyyn pultattunakin. 10 mm avaimella jengaamalla nokkarattaan kiinnitys pulteista (vanhoissa niitä 3 kpl/nenä) kiristyssuuntaan päin.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 05, 2006 16:18 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Meinasin tulla tänään Manalaan tuolla 2+2 paikkasella Zetalla, mutta ku pitäs sitte taas pestä se ku on kurakeli.
:shock:
Ei jaksa.

Mutta 2 viikon päästä satakoon vaikka hontanosia taivaalta, niin vihreellä Zetalla tullaan!

Nih.

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 06, 2006 10:40 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
Niin tullaan Pääsiäisen jälkeen Loosonilla Manalaan vaan MISSÄ ON KEVÄT :? Lunta tulee ja pakkasta aamusella ja pitäis olla huhtikuu!!!!! :'' :'' :'' :''

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 06, 2006 22:02 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Älä sure raato, elämä on.

Joskus on vaan hetkiä ettei minkään asian ole lupa onnistua eikä sille mitään voi. Tottakai tietyt jutut olisi väisteltävissä kun aina jaksaisi mitata kaiken mailman jutut etukäteen mutta luulempa että moni muukin meistä leipoo ensin kannen kasaan ja sitten ruvetaan ihmettelemään välyksiä koska yleensä aina osuu kohdalleen. Tai no,, minä ainakin raadon lisäksi.

Taas on talvi onnistuttu karttamaan ruuvaamista, tai ainakaan mitään valmista en ole saanut aikaiseksi joten nyt saa sitten kaikki illat ja viikonloput käyttää siihen mitä syksyllä kuvitteli saavansa tehdyksi viimeistään helmikuussa.

Eipä sillä, kun ikkunasta katsoo ulos ei saa kyllä minkäänlaisia kesän fiiliksiä mutta kun katsoo kalenteriin niin pakko sen on sieltä pikkuhiljaa tulla joten viikonloppuna voisi vaihtaa vaikka ysiin venttiilinkopan tiivisteen mitä ei enää syksyllä jaksanut dusata, talvellahan on hyvää aikaa hoitaa tommoset pikkuremontit.....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 07, 2006 00:28 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
No, nyt on pitemmät imuventtiilit tulossa Nakkilasta eli eiköhän projekti ala taas kohta etenemään! Sitä olen tässä miettinyt, että nuo liian lyhyet imuvenat eivät voi olla tuosta portatusta kannesta, koska se oli aikoinaan kiinni L4:ssa ja välykset olivat ok. Mitoiltaan nuo venat vaikuttaisivat tonnisen Kawan venoilta - oisko mennyt venat joskus sekaisin JG:n venojen kanssa :?:

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 07, 2006 00:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 22:25
Viestit: 206
Paikkakunta: pieksämmäki
*miettii* siiis? eikö kawansaakkin insssit olis tuostakii voinu tehhä helpompaa`?```` esim. hydr vent nost jne.....

_________________
ei oo myytävänä,not sell.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 12, 2006 07:39 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
No niin, nyt on kansi kasassa ja venavälykset kohillaan. Sopivat imuvenat löytyi S**zuki GS750:sta, joista sai pienellä varren lyhentämisellä (n. 0,4 mm) jopa Kawaan soveliaat. Yksi asia on ainakin varma: ainakin tuo kansi hengittää, mikäli se on imuvenan koosta kiinni - yhtään isompaa tuohon ei enää mahtuisikaan :P
Kuva
Tulpan kierteet on korjattu Würthin Time-Sert korjausholkilla (GT-Motors). Nyt vielä pakorööri ja kaasarit paikoilleen, niin pääsee ottamaan ensisavut 8) Luulenpa, että GeeTee toimii aikas hyvin tuolla kannella, GPZ750:n nokilla ja Mikuni RS34 kaasareilla.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 12, 2006 07:43 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1101
Paikkakunta: Hesa
Mielenkiinnolla ja uteliaana odotan Raadon seuraavaa kirjoitusta tähän jatkokertomukseen!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 12, 2006 08:50 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
mielenkiinolla ootetaan kuinka vaikuttaa alavääntöön....nyt imuvenat on samankokoiset kuin z1100:ssa!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 12, 2006 18:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:30
Viestit: 495
Paikkakunta: Kajaani, KZ650F3
Vaikeuksien kautta voittoon, sanovat. Sen makeampi on sitten ajella!

_________________
klassikokawoja ei vahingoitettu tätä viestiä kirjoitettaessa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 22, 2006 04:34 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Nyt on sitten GeeTee liikenteessä ja toimii kuin unelma. Portattu kansi GPZ:n nokilla ja RS:t eivät vääntöä ainakaan huonontaneet - itse asiassa päinvastoin 8) Potkuakin (ja imuääniä) löytyy tarvittaessa sangen miehekkäästi ja mikä parasta kulutus ei juurikaan noussut. Linssi-Xenonit osoittivat tehonsa eilen illalla. Kaiken kaikkiaan Raato on tyytyväinen - satsaus kannatti.
Nyt pitää sitten aloitella C3:n kunnostaminen serkulle sekä saatella Turbo liikennöintikuntoon eli hommaa piisaa!

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 22, 2006 12:38 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
oho. raato on alkanut virittelemään prätkiään. mihin maailma onkaan menossa. kohta raato ilmestyy bomberhuppari päällä maunulaan ja keulittelee lähdöissä. hehiö.

no ei kai sentään, mutta mieliku-vitus laukkasi. virniö.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 23, 2006 05:15 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Aina olen tehnyt pieniä virityksiä prätkiini, mutta viritysten tarkoitus on hieman eri kuin B-porukalla. Pääpaino on kuitenkin kasvattaa vääntöä ajatellen matkakäyttöä. Ja asenteeni Pamperseihin on pääteltävissä tuosta avataresta...

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com