Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Touko 11, 2024 19:36

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Joulu 10, 2005 19:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Ensi numerossa ajetaan Tekniikanmaailmassa koeajoa vm 72 pyörillä ja mukana on tietysti H2;nen ja tietysti pari muuta, eihän voittajaa löydy ilman vetailua. ;D

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 10, 2005 22:05 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
No helevatti, pitikö tässä juuri ostaa teknarikin?
Kaipa nekin on huomannu, että wanhassa wara parempi.

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 11, 2005 13:44 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1101
Paikkakunta: Hesa
Kaveri oli siinä ajoporukassa mukana ja kertoi, ettei enää muistanutkaan millaisia ne vanhat pelit oli ajella. Taidanpa jättää mainitsematta kummin päin se muisti oli tehnyt tepposet!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 11, 2005 14:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Heittikö H 2:nen seljästä :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2005 11:25 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1101
Paikkakunta: Hesa
Mikähän on sen lehden numero? Nyt on myynnissä kahden lehden paketti, jota ei oikein kehtaa kaupassa availla.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2005 11:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 13:44
Viestit: 115
Paikkakunta: Billnäs
Malta vielä vähän.
numero on 1/2006

http://www.tekniikanmaailma.fi/?y=2005&p=22&id=1363610

Kohta ilmestyy. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2005 14:01 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1101
Paikkakunta: Hesa
Siellä kuvassa näkyi Tuusmotorin pyörät liikenneympyrässä pyörimässä. Tekstissä mainittiin, että silloin 70-luvulla usein pyörä vei miestä eikä mies pyörää! Juuri sehän mullakin oli haavena kun Kawan hommasin. Ihannetilanne, istuu vaan kyytiin ja antaa pyörän viedä!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2005 22:01 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Mä olen vanhalla ysillä ajeluni ajellut ja aina joskus syystä tai toisesta jollain nykypelillä jolloin on joutunut toteamaan että asiat muuttuu reilussa 30:ssa vuodessa mutta hommattuan H2:n tuntui niinkuin olisi mennyt vielä 30- vuotta ajassa taaksepäin.
Ihan totta, jos nykypyörällä ajavalle kertoo että ysissä istuu tavallaan prätkän sisällä niin sehän rupeaa nauramaan mutta kun H2:ssa istutaan oikeesti kun kakkosnelosen päällä mihin joku on pultannut ohjaustangon.
Ja ne ekat kilometrit, muistan sen vieläkin kun olo oli niinkuin ei koskaan ennen olisi ajanut moottoripyörällä. Alkuun tuntui että eihän tämä mene suoraan ollenkaan, tiukataan ohjausiskaria, ei tule mitään, tiukataan vielä T- kappale, ei saatana koetetaan vaan pitää vauhtia tarpeeksi niin tää ei huoju niinpaljon että takanatulevat luulevat että mä olen kännissä.
H2 on vaativa pyörä ja ymmärrän hyvin miksi se jo aikonaan jakoi mielipiteet jyrkästi joko puolesta tai vastaan mutta kun sen kanssa pääsee sinuiksi se antaa paljon sellaista mistä tämän päivän pyörissä on turha haaveilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2005 23:11 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Asiaa tuollaiset klassikkotestit. Jokohan TM:ssäkin ovat huomanneet että "Low Tech"-kulttuuri tekee tuloaan myös tänne pohjoisnavalle?
Osa porukasta alkaa jo kyrpiintymään jokavuotiseen hifistelyyn muualla maailmassa: Muutaman vuoden vanha supersporttikin on jo jälkeenjäänyt vessa, joka kerää varsinkin vakiokuntoisena vain sääliviä katseita parkkiksella.

Prkle, vuotakoon öljyä, oikkuilkoon laturi, menkööt kusiaiskyykyt kahtajapuoltasataa ohi.
Ei se vauhti, ei se voima, vaan se Fiilis!

:roll:

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2005 23:58 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
jeeee! täytyy tähän laittaa juttua: erästä matkakertomusta lukiessani nimeltämainitsematon UUSI saksalainen SUOSITTU moottoripyörä teki stopin kesken reissun. Noh, ei muuta ku pyörä merkkihuoltoon..asentajat siinä sit virittelee kaikenlaista vikatunnistinta pyörään,ei löydy vikaa, vaihdellaan kaikenlaista sähköpuolen boxia..hirveeseen hintaan...vika senkun jatkuu..pyörä ei inahdakaan...sit joku hoksaa,että olisikohan puola mennyt..noh,siihen hitec-asentajat; ei meidän laitteilla voi testata puolaa?? höh..noh voihan sen kattoo yleismittarilla tokas pyörän omistaja... jaaha..ensiö käämi paskana! ei muuta ku uus puola ja matka jatkui! yksinkertainen vika lopulta,MUTTA nykyhitec aikakaudella ei näköjään enää luoteta ajatteluun ,vaan jotkut ihme tunnistimet tökätään kiinni ja sokeana tuijotetaan niiden näyttöjä ,vaikka näyttäis mitä sattuu..Haloo! kummalliseksi on mennyt...tosta tarinasta (mikä on tosi)tulee ajatus ,että tuskin ostan ikinä niin monimutkaista prätkää ,mistä en itse pysty ainakin paikallistamaan vikaa, korjaaminen on sit toinen juttu ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2005 12:18 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1101
Paikkakunta: Hesa
Joo alkaa pikku hiljaa väelle valkenemaan, ettei "hyvyys" tai "huonous" ole ainoa valintakriteeri, vaan asiaan vaikuttavat monenlaiset muut "fiilistekijät".

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2005 13:57 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Eipä voi muuta kuin olla Mosanmasan kanssa samaa mieltä.H1D-ajoista on jo 16 vuotta ja kyllähän siinä oli se "hi ho,let´s go"-fiilis.Mutta sivistynyt oli se H2:een verrattuna.Mistään hyvyydestä ei ole kyse,se on lähinnä "exhilarating",kuten englantilaiset asian ilmaisevat,kielimiehiä kun ovat.Tilailin taannoin Mortonilta kirjan "Rising sun",jossa H2:ta käsiteltiin erilaisin termein.Tarkistanpa vielä mitä siitä sanottiin ja tuon asian tietoisuuteenne,halusitte tai ette.Ainakin jotain sellaista siinä oli,että H2:t muistetaan vielä pitkään senkin jälkeen kun viimeinenkin sininen savukiehkura on haihtunut taivaan tuuliin.Kingissäkin lie fiiliksensä,mutta se on luultavasti erilainen.Rohkenen kuitenkin väittää,että Kingillä ei saa sellaisia viboja kuin H2:lla.Vai väitättekö vastaan?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2005 15:34 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
Vaikea sanoa, kun ei ole ikinä H2:lla ajanut! Kingissä kyllä on oma fiiliksensä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2005 18:08 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Täytyypi olla AV:n kanssa pikkasen samaa mieltä, vaikka H2:n ajelut ovatkin jääneet parinkymmenen kilsan koeajon mittaiseksi.
Silti olen muistavinani on-off kaasun, olemattomat jarrut, raa'at imuäänet, saatanamoisen kilinän tyhjäkäynnillä ja holtittoman tuntoisen ajoasennon (ei tukea polville mistään) kuin eilisen päivän. Voipi sanoa että herätti pelonsekaista kunnioitusta koko laite!
Taisi olla hintaa sinisellä Widowmakerilla jotain 7000 mk, myynnissä oli Espoossa ja olin juuri myynyt S***** GT 550:n pois ja muuttanut Hkiin. Tämä tapahtui siis vuonna 1987.

Ei tullut kauppoja koska kone kävi kuin sepelimylly johon on heitetty sylillinen polkupyörän soittokelloja, enkä uskonut omistajan vakuutteluita että kone on kunnossa.
Jälkeenpäin vasta tajusin, että ne soundithan kuuluivat asiaan.. :(

P.S. Mutta ajopyöränä Kingi on Kingi.

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2005 22:20 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Joo, pitkälti nämä jutut ovat fiiliskysymyksiä
Käyttöpeliksi vanha ysi on satakertaa viisaampi valinta kun H2 ysiä voisi sanoa sivistyneeksi laitteeksi jonka voi lainata vaikka kaverille joka ei ole aikaisemmin vanhuksilla ajanut mutta H2 taas on kapinallinen jonka antaminen vieraisiin käsiin ei tulisi mieleenkään.
Se jos suurin osa moottoripyöräilyä harrastavista ihmisistä tykkää että kaluston täytyy olla mahdollisimman tuoretta on heidän tapansa ajatella asioita ja hyvä niin mutta onneksi on meitäkin kenelle vanhassa on vara parempi ja fiilis tulee muualta kun hankintahinnasta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2005 23:00 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1101
Paikkakunta: Hesa
Joo ja kai kaikki muistaa, että H2:ssa on enemmän vääntöä kuin Ysissä ja se kiihtyy nopeammin 0-400 metriin kuin Ysi. En todellakaan antaisi H2:a kenelle tahansa urvelolle, sillä H2:ssa on lyhyt ja nopea kaasu. Itsellenikin meinasi käydä vanhanaikaisesti , kun tempasin kaasua kymmenien vuosien tauon jälkeen Mika R:n H2:lla. Siinä oli kyllä paisarit vakioputkien sisällä, mutta kyllä se helposti yllättää.

Jos joskus saatte tilaisuuden kokeilla H2:ta - suosittelen - onpahan yksi aukko sivistyksessä vähemmän. Itse olen ajanut japanilaista, amerikkalaista , italialaista, saksalaista, espanjalaista, mutta esim. brittipyörällä en muistaakseni ikinä!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 15, 2005 06:48 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Tuo sama Rising sun-kirjanen käsittelee Kingiäkin ja loppukaneetti jäi jotenkin mieleen.Meni jotakuinkin tällä tavalla:"...tuskin mikään pyörä on kääntänyt niin paljon päitä,venyttänyt käsivarsia ja muodostanut dynastioita kuin Z1...".Kuinka kipeän totta,emmekös mekin Kingin jäljiltä tässä kerhoile?Kaikki lienevät ymmärtäneet,etten Kingiä tässä halveeraa mitenkään,mutta älyttömyydessään H2 on jotenkin Kawampi.Ja Mr Walker,kai mekin niin pitkään elämme,että joskus sitä H2:ta vielä lähetellään.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 15, 2005 10:31 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Olet Mosanmasa aivan oikeassa ettei H2:a voi antaa "urvelon" kokeiluun.
Töissäkun moisella kävi niin kyllä yks jurpo per viikko kinus tyyppejä ja jonkunasteisesti sitten loukkaannuttiin(henkisesti) kun en antanu avaimia... Mutta parempi näin kuin fyysinen loukkaantuminen ja omistajan psyykkinen... No sitten on taas näitä herrasmiehiä jotka tulee tarinoimaan näistä mutta haluaa VAIN istua päällä (H2:n). Ovat ajaneet näillä 30v sitten eivätkä halua pirstoa muistojaan sillä aikahan kultaa muistot :mrgreen: ...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 15, 2005 13:21 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1101
Paikkakunta: Hesa
Lisätään vielä ajettujen pyörien listaan itävaltalainen ja kymco, josta en muista mistä lie kotoisin. Tytär istui kyydissä ja ihmetteli kun ei meinää jalat pysyä tapeilla - tärisi niin pirusti.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 15, 2005 17:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Mosanmasa kirjoitti:
Joo ja kai kaikki muistaa, että H2:ssa on enemmän vääntöä kuin Ysissä ja se kiihtyy nopeammin 0-400 metriin kuin Ysi. En todellakaan antaisi H2:a kenelle tahansa urvelolle, sillä H2:ssa on lyhyt ja nopea kaasu. Itsellenikin meinasi käydä vanhanaikaisesti , kun tempasin kaasua kymmenien vuosien tauon jälkeen Mika R:n H2:lla. Siinä oli kyllä paisarit vakioputkien sisällä, mutta kyllä se helposti yllättää.

Jos joskus saatte tilaisuuden kokeilla H2:ta - suosittelen - onpahan yksi aukko sivistyksessä vähemmän. Itse olen ajanut japanilaista, amerikkalaista , italialaista, saksalaista, espanjalaista, mutta esim. brittipyörällä en muistaakseni ikinä!

Joo, itte en muista yhtään, mutta kaveri jolla oli H 2:n muisteli. Että kerran
kuulemma koitettiin 70-luvulla miten meidän pyörät lähtee, mulla siis
oli ysisatku. Sataan saakka pysyin hänen kertomansa mukaan takana,
vaan sen jälkeen hän alko kuuleen murinaa viereltään, ja kohta edestään
kun minä olin pyyhkäissyt ohi. Taitaa olla sen takia päässy multa unohtuun, kun oli H 2:n laukannu alkumatkan kiivaammin :P
Tulihan sitä silloin ajeltua H2:lla myös itse. Täytyy myöntää, että eka kokemekset ei olleet kovin ylevät. Mutta kumman äkkiä siihen tottui :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 08:38 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 792
Paikkakunta: Helsinki
Mosanmasa kirjoitti:
Itse olen ajanut japanilaista, amerikkalaista , italialaista, saksalaista, espanjalaista, mutta esim. brittipyörällä en muistaakseni ikinä!


Ehkä et vain halua muistaa :P Mutta tuokin puute korjataan seuraavan kymmenen vuoden aikana kunhan saan Bsa projektin liikenteeseen nyt vielä odotellaaan osia UK:sta. Kohta jo puoli vuotta kulunut (ebay) mutta luottamus osien tuloon on ainakin vielä tallella. Kone muistuttaa niin paljon 60 luvun Kawaa että tankkimerkit peittämällä et heti huomaa onko kysessä kawa W650SS. ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 10:14 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1101
Paikkakunta: Hesa
Brittipyörällä en ole ajanut, kun ei ole itsellä sellaista ollut. Muutamalla kaverilla oli , yhdellä Pässi, toisella Matikka ja kolmannella Velocette. Jostain syystä ne ei antanu H1-kuskin kokeilla omiaan. Velocettemies tosin kokeili kerran Katajanokalla laivalaiturilla H1:n herkkyyttä ja heti meinasi mopo karata käsistä. Ehdin jo nähdä iltapäivälehtien otsikot silmissäni. " Nuori, kokematon moottoripyöräilijä törmäsi ylitehoisella pyörällään laivan kylkeen".
Kiitos Hannu tarjouksesta, odotan mielenkiinnolla. Kawan versiolla olenkin ajanut ja mukavaksi todennut.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 10:38 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
JIMJAK kirjoitti:

Prkle, vuotakoon öljyä, oikkuilkoon laturi, menkööt kusiaiskyykyt kahtajapuoltasataa ohi.
Ei se vauhti, ei se voima, vaan se Fiilis!

:roll:


UGH! Asiaa loihe lausumaan äijä 8)

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 13:42 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Eikös se Kawan 2mukinen ole jonkinasteinen kopio juuri BSA:n twinistä :shock: ?
Näin isot pojat väittävät :wink: .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 14:50 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 14:31
Viestit: 39
H2 jäi varmaan elämään ikuisesti sen takia, että se oli moottoriltaan ja ominaisuuksiltaan niin erilainen kuin mikään silloin ja varsinkin mikään sen jälkeen. (Joo, oli se vesipyssy GT, muttei se nyt kuitenkaan...)

Z1 oli varmasti tullessaan myös kovasti erilainen ja omaa luokkaansa, mutta se oli niin onnistunut laite, että kaikki kilvan kopioivat sen rakenteen ja kohta tiet olivat täynnä 4-syl. DOHC-koneita, joissa oli tehoa toinen toistaan enemmän.

Mutta on se silti King I Suuri. Kuten Cycle-lehti Ameriikoissa toteaa Z1:n testin lopussa:' A velvet blunderbuss, and every inch a King '
(blunderbuss = väkipyssy, suom.huom)

Testissä (ainakin aiemmin sai ladattua KZriderin sivuilta) varttimaili mitattiin 23 kertaa. Kuusi parasta aikaa olivat välillä 12,52...12,56, loppunopeudet 107,52...107,27 ml/h. Väittivät Z1:n olleen 0,2 s nopeampi kuin H2, loppunopeuden ero 1,5 ml/h. H2:ssa kiihtyvyys kyllä tuntuu räjähtävältä, se käsivarsien venytys ...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 16:30 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Z900 seisovasta varttimailista en tiedä mutta ainakin jokaisessa mainoksessa ilmoitettiin ainakin -72 H2 750 aika 12,0. Tais olla tehtaan testikuskit sukua kamikaze ja samuraimiehille 8) ...
Tästäkin taitaa taas tulla iäisyyskiistely puolesta ja vastaan mutta näinhän se pitää ollakin mielenvirkeyden takia vähän niinku keppi/ketju jne...
Sa sä AV kans jotai :mrgreen: ...

Juu ja sit vielä: Isotpojat täälläkin muistelee että Z900 jäi AINA H2:lle mutta kun vauhtia tuli tarpeeks ni sit Zeta pölähti ohi :'' ...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 16:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
KooJii kirjoitti:
Z900 seisovasta varttimailista en tiedä mutta ainakin jokaisessa mainoksessa ilmoitettiin ainakin -72 H2 750 aika 12,0. Tais olla tehtaan testikuskit sukua kamikaze ja samuraimiehille 8) ...
Tästäkin taitaa taas tulla iäisyyskiistely puolesta ja vastaan mutta näinhän se pitää ollakin mielenvirkeyden takia vähän niinku keppi/ketju jne...
Sa sä AV kans jotai :mrgreen: ...

Juu ja sit vielä: Isotpojat täälläkin muistelee että Z900 jäi AINA H2:lle mutta kun vauhtia tuli tarpeeks ni sit Zeta pölähti ohi :'' ...

Niin, tai oikeestaan muistelee, toisten muisteloita :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 17:04 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Em mää oo isopoika, mää oon pikkupoika :oops:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 17:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
KooJii kirjoitti:
Em mää oo isopoika, mää oon pikkupoika :oops:

Niin tarkootin kyllä jotta, minä en muistanut. Mutta muistelin muitten muistamisia, muistaakseni. Mulla hyvä taipumus tulla väärinymmärretyksi :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 17:18 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
No saatiinhan sitä mielenvirkistystä :jump: ...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com