Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 02:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: venttiiliprobleema?
ViestiLähetetty: To Helmi 09, 2006 09:25 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 09, 2006 08:21
Viestit: 6
Paikkakunta: Helsinki
Terve,

Mulla on kz-750-m1 (csr750) ja todennäköisesti venttileissä, seetipinnoissa tai välyksissä häikkää. Paukuttaa kaasareihin ja käy tosi huonosti. Se alkoi pikkuhiljaa käymään karkeemmin ja huonommin. Nyt tarvii ottaa kansi auki ja tsekata noi hommelit. Oisko jotain hyviä vinkkejä tohon hommaan ryhtymisestä? Pyörässä sama 2-pyttynen nelitahtikone kun 70-luvun B-malleissa lukuunottamatta kaasareita ja sytkyä. Saakohan varaosia mistä :?:

Terveisin,
Ora


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 10, 2006 15:34 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Katso nyt ennen isompaa purkamista venttiilivälykset ekana, jos ne ok, tee puristusmittaus sylintereihin. Tuossahan on sellaiset aika isot paininkupin yläpuoliset palat, joita vaihtamalla venanvälystä muutetaan. Jokin kantava imuventtiili voi olla syynä huonoon käyntiin.
Toi motti on aika harvinainen Suomessa. Sumekon kautta tuli -76 vuonna 10 kpl, muut on tuotu muita reittejä myöhemmin. Varaosat Suomessa varmaan kiven takana. Klasmo Saksassa tulisi ekana mieleen varaosa hankkijana.
Kaasareiden puhdistus kannattaa myös tehdä pienempänä vianhakuna ennen muita remppoja.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 10, 2006 21:31 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Ja muistaa mitata puristukset kaasu auki :!: mutta sehän on jo kaikille selvä asia jopa minullekkin kun kerran kantapään kautta on opittu :oops:

Ettei olis toisen kaasarin "sykronointi ruuvi" vai miksi sitä kutsutaan eli vivustossa oleva säätöruuvin lukitus löystynyt niinkuin minulla kävi eli läppä ei auennut tyhjäkäynnillä ollenkaan ja teki aivan samaa :?:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 10, 2006 23:29 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Mulla on vielä mittaamatta uudesta moposta, mutta mittaan sitten kun ei ole koko kaasareita eikä pakosarjaa paikallaan... :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 10, 2006 23:43 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
nih.. ja jos shimmit 255 -265 ni voidaan olettaa että kilsat piti paikkansa 8) niinku oli mun vehkeesssä (ostaessa ajettu yli85tkm)... 8)viittaan tässä ny JiiKoon pyörään ;D


Viimeksi muokannut lewis päivämäärä La Helmi 11, 2006 00:01, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 10, 2006 23:49 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
lewis kirjoitti:
nih.. ja jos shimmit 255 -265 ni voidaan olettaa että kilsat piti paikkansa 8) niinku oli mun vehkeesssä (ostaessa ajettu yli85tkm)... 8)


ellei venoja ole höylätty.. :oops:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 10, 2006 23:55 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
niii-ih sehän on sit kokonaan toinen jutska ;D rock! (Lievä hönö)...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 13, 2006 09:44 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 09, 2006 08:21
Viestit: 6
Paikkakunta: Helsinki
Jim Goose kirjoitti:
Katso nyt ennen isompaa purkamista venttiilivälykset ekana, jos ne ok, tee puristusmittaus sylintereihin. Tuossahan on sellaiset aika isot paininkupin yläpuoliset palat, joita vaihtamalla venanvälystä muutetaan. Jokin kantava imuventtiili voi olla syynä huonoon käyntiin.
Toi motti on aika harvinainen Suomessa. Sumekon kautta tuli -76 vuonna 10 kpl, muut on tuotu muita reittejä myöhemmin. Varaosat Suomessa varmaan kiven takana. Klasmo Saksassa tulisi ekana mieleen varaosa hankkijana.
Kaasareiden puhdistus kannattaa myös tehdä pienempänä vianhakuna ennen muita remppoja.


Moi,

Pitänee tsekata välykset ja sitten varmaankin kansi pois! Kaasarit on tsekattu.
No eipä ole montaa B-mallia tullut maahantuojan kautta.
Palataan asiaan kunhan saan välykset tsekattua.

Kiitos kaikille!
Ora


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com