Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 23:42

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Helmi 21, 2006 16:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 19:25
Viestit: 78
Paikkakunta: Itä-suomi
Pää halkeaa! En tiedä mitä tuolle rohjolle tehdä (zr 7 ). Pyörä ei ollut itsellä pitkään ja alkaa olla muuten hyvässä kondiksessa mutta ne säädöt :'' Pyörään siis vaihdettu K&N ja orkkis putki raiskattu pahemman kerran, purettu, tehty irroitettavat päätylaipat ja kaikki sisuskalut pois. Tilalle tungettu suora reikäputki (huilu?) + iso kasa vaimenninvillaa, ja kasattu uudella 1mm. vahvuisella rosteri ulkovaipalla kiilloitetulla pinnalla. Äänet taivaallisen komiat matalat murinat (ainahan kawassa) mutta säätöhommat jätetty puolitiehen :'' . Neuloja nostettu kutakin 1mm. (kahdella 0.5mm prikalla) seosruuvit on 2 kierrosta auki (vakio 1). Joku vanhaparta tehny perstuntumalla ja sanonu että ny o hyvä!

Ongelma siis rahankäytössä jota ei ole liikaa, dynojet ja säädän ohjeiden mukaan. Tai ainoalle penkkipajalle 240km. säteellä, väitti saavansa ilman suutin sarjaakin (riittävän) kohdalleen... :shock: . Vaiko yrittäisinkö saada tutulta keväällä seosmittarin lainaan ja sen avulla jotain... :P . Vai nakkaanko K&N roskiin ja pistän paperisen tilalle joku väitti että niin olis varmaan kohdillaan, pyörä kyllä käyttäytyy ihan ok. Sulaako siis aivoni turhaan vai onko ainoa asia jotka kohta sulaa moponi venttiilit :( Auttakkee minut takaisin järjen tielle, neuvoja otetaan vastaan.

(muokattu) Kiitoksia neuvoista, eli penkkiin vietiin ja käyrät ja datat löytyy pienten kawojen palstalta. lisätty 4.3.2006


Viimeksi muokannut Kiwikasa päivämäärä Su Maalis 05, 2006 10:09, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 21, 2006 17:09 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
kannattais lähteä alkuperäisistä asetuksista (suuttimet, neulan korkeudet y.m.s) liikkeelle. mainitsit että pyörä käyttäytyy hyvin. mihin suuntaan sitten haluaisit säätöjä muuttaa? :shock:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 21, 2006 17:38 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Dynojetin suutin sarja on aika ylihinnoiteltu paketti 8 kpl suuttimia, 4 kpl neuloja, epämääräisiä prikkoja ja poranterästä. Vaikutus on tehoalueen muuttuminen, eikä aina parempaan päin. Joskus tuli Zephyr 1100 malliin laitettua omistajan tahdosta, itse en olisi laittanut.
Tässä sun ZR-7 tapauksessa lähtisin laittamaan alkuperäiset asetukset takaisin ja lähteä siitä hakemaan säätöjä kohdilleen, jos on jo valmiiksi hakoteillä ja tehty useita muutoksia, ei voi olla varma mihin uudet säädöt vaikuttaa. Sitten vain yksi säätö kerrallaan, jotta huomataan sen vaikutus persdynolla. Jos lähtisi ensin vaikka pääsuutinkokoa suurentamaan, nuo neulannostot prikoilla on aika ylimalkaisia. Kaasarin puhtaus, neulojen ja seosputken kunto (jos on kulunut soikeaksi, ei sitä säätämällä saa ikinä kohdalleen) kannattaa ekana tarkastaa. Samaan kategoriaan kuuluu koko bensalinjan tarkistus hanaa ja tankin korvausilmaa myöten.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 21, 2006 20:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 19:25
Viestit: 78
Paikkakunta: Itä-suomi
Pyörä siis kyllä toimii nykimättä tai röpeltämättä mutta, jotkut penkki-hitec powercommander ystäväni väittävät että nuo seoksen säätö yritykset ei ole riittäviä ja kyllä kohta venat ja männät + koko motti sulaa... :? . Mutta nehän eivät edes ole Kawa miehiä niin mites ne kawan sielunelämää ymmärtäisivät ;D , eihän Kawasaki Heavy Industries Ltd:n malmia aamupalaksi pureksivat koneet pienestä säikähdä, kai :P . Eli pelko takapuolessa vain siitä että käykö jollain kierroksilla niin laihalla että vois tulla vahinkoa... :shock: (Nuo seosruuvit aukastu muuten itse http://www.zr-7.com säätöohjeiden siivittämänä, vakio asetuksilla miettii pahasti alakierroksilta kierroksia nostettaessa) Tuo pakorööri sitten myös hönkii tosi vapaasti, huilu on hieman vielä vakio putkenpäätyä ja alkukäyrää jotka on n.2 tuumaa jonkin verran paksumpi...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 21, 2006 21:14 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Eihän vain K&N ole erillisputsareita eli 1/kaasari? Helpoimmalla varmaan pääsee, jos uhraa rahat sinne penkkipajaan - saa kertaheitolla säädöt kohilleen ja epätietoisuus loppuu.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 22, 2006 08:55 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 12:44
Viestit: 62
Tuossa ihan asiallista ja helppotajuista tietoa kaasarien säädöstä.
Kannattaa pistää os. talteen.
http://www.factorypro.com/tech/carbtune ... gines.html


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 22, 2006 15:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 19:25
Viestit: 78
Paikkakunta: Itä-suomi
Ei ole erilllisputsareita, vain filtteri orkkis kotelossa. Jopa se kotelon melko pieni ilmansisäänotto on koskematon (siinä on sellainen irroitettava supistusosa, on paikallaan) Just olen kaverin kyydillä / kantoapuna lähdössä kysymään penkkipajalta tarjousta kawan rääkkäämisestä... ;D . Off topic, viedään iso rosvo penkkiin Yoshi + K&N + Dynojet + Penkkiin... :P . Ei oo Köyhällä varaa :(


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 23, 2006 17:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 22:25
Viestit: 206
Paikkakunta: pieksämmäki
.......... wikakasa......

_________________
ei oo myytävänä,not sell.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 05, 2006 10:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 19:25
Viestit: 78
Paikkakunta: Itä-suomi
Kiitoksia neuvoista, eli penkkiin vietiin ja käyrät ja datat löytyy pienten kawojen palstalta.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com