Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 01:01

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Joulu 30, 2010 22:00 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Onkos kellä muistissa mistä kohdasta Foorumia löytyi ne teko-ohjeet , missä oli niitä Migin 0.6 suutimia ja letku tarpeita kuvineen,

yrittänny tossa pyhien aikaan ettiä, mutta tuloksetta, muistelen kattoneeni joskus ohjeet tekoon, Tapsan kans olis kewwäämmällä tarvis

:help:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 30, 2010 22:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 13:23
Viestit: 302
Paikkakunta: Haukipudas
30 sekuntia googlella toi tämmösen oisko apuja :rock:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 9760;st=40

_________________
Eliminators burn rubber!!!
ZL 900 -85, ZL 900 -86 2987ml on it
Buying a Harley is like paying 3000$ for a 13" black and white TV, then telling people with LED screens to get a "real" tv


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 30, 2010 22:20 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
juu KIITOS, hienoa että löytyi, olen vissiin selannu joskus samoja sivuja , mutta tuo muisti pahkeinen, :hammer:

muistelin että olis ollu täällä omilla sivuilla , mutta nyt , eikun :axe2:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Joulu 31, 2010 19:07 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Biltemalla halpoja alipainemittareita. 8.5e kpl. Mie tehin riman paloista rungon mittareille ja muutama reikä ja teippiä. Kaasutinexpertillä olis semmosia muovisia kuristimia jotka eivät varmasti paljon maksa. Suutin pitää olla aika pieni ja ainakaan minun mittarit ei millisellä suuttimella vakautuneet.
Kuristimilla on helppo säätää mittarit. http://kuvablogi.com/nayta/2894144/ Näillä oli kätevä säätää http://www.youtube.com/watch?v=l4KgaPlMsjU


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Joulu 31, 2010 20:05 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Se kuristushan tuon viisarisellaisen probleema onkin, tuollaisen nestehässäkän hallinta on himppu helpompaa,pienempää reikää, pidempää lankkuwa ja Delwakit sisään , ni wot :firing:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 01, 2011 18:06 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Tämmönen kuristin ei varmaan montaa euroa maksa ja näillä mittarit toimii hyvin. Ainakin Helsingin kaasutinexpertiltä näitä saa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 01, 2011 18:22 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 15:33
Viestit: 219
Paikkakunta: Lahti
Kelailin noita bilteman sivuja ja kyllähän sieltä mittareita löytyy, enemmänkin kun mopoon mahtuu. Kysymys on kuitenkin sopisiko tuollainen mittari asennus ahdetun pyörän synkkaamiseen??

_________________
-12 sylinteriä kuuluu Ferrariin ja 6 Kawaan-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 01, 2011 21:40 
Poissa

Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 13:51
Viestit: 118
Paikkakunta: Järvenpää
Saat sä multa kyllä ihan mittarinkin lainaan, jos kelpaa...

_________________
Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen!
(Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukineita käytä)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 04, 2011 22:38 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Luin mittareiden käyttöohjeita ja näillä minun mittareilla voi myös turbon säätää mutta maksimi paine saa olla 0.75.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 04, 2011 23:14 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Eikös synkkaus tehdä aina tyhjäkäynnillä (jossain malleissa hieman korotetulla), silloin erot ovat suurimmillaan.
Tyhjäkäynnillä turboissakin on alipainetta imusarjassa.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 06, 2011 11:13 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
Se verran kierroksia, että kone käy tasaisesti ja varmasti. Aina saadön jälkeen ja silloin tällöi muutenkin pieni avaus kaasusta ja anna palautua taas tyhjäkäynnille.

Muuten se hyvä ja toimiva mittarikaan ei maksa aivan hirveitä... 62£ plus lähetyskulut...Meinaan jos aikoo joitakin kertoja säätää niin ehkäpä tuo hinta on jo aika kohdallaan verrattuna piltemahässäköihin...

http://www.carbtune.com/

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 06, 2011 12:33 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 15:33
Viestit: 219
Paikkakunta: Lahti
Millaset ohjeet noissa Kawan alkuperäisissä turbopyörissä on synkkaamisen suhteen??

_________________
-12 sylinteriä kuuluu Ferrariin ja 6 Kawaan-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 06, 2011 14:47 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
z1300 kirjoitti:
Millaset ohjeet noissa Kawan alkuperäisissä turbopyörissä on synkkaamisen suhteen??

Aika tarkasti samat ohjeet kuin vaparissa eli:
- lämmitä kone
- säädä tyhjäkäynti 1100 rpm:ään
- anna käydä tyhjäkäynnillä ja tarkista synkkamittareiden lukemat, jos heittoa enemmän kuin 2 cmHg, säädä. Säätöjärjestys: 3 pytty vertailukohtana ensin 4. pytty, sitten 2. ja lopuksi 1.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 06, 2011 16:03 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 15:33
Viestit: 219
Paikkakunta: Lahti
Tuo valmis mittari on varmaan ihan ok, mut ku sekin on tehty vajaasylinteriselle :yesyes:

Tuo mun edellinen kysymys oli vähän epäselvä, oikeestaa tarkoitin et ollaanko tuon turbo saadöissä vakuumin vai positiivisen paineen puolella? Vai lieneekö sillä mitää merkitystä??

_________________
-12 sylinteriä kuuluu Ferrariin ja 6 Kawaan-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 06, 2011 18:37 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
z1300 kirjoitti:
Tuo valmis mittari on varmaan ihan ok, mut ku sekin on tehty vajaasylinteriselle :yesyes:

Tuo mun edellinen kysymys oli vähän epäselvä, oikeestaa tarkoitin et ollaanko tuon turbo saadöissä vakuumin vai positiivisen paineen puolella? Vai lieneekö sillä mitää merkitystä??

Vakuumin puolella ollaan - eihän turbo ala ahtamaan kuin vasta jossain 3-4 tonnin tienoilla

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com