Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 16:11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Koneenvaihto GTR:ään
ViestiLähetetty: Su Elo 01, 2021 14:18 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Tuli täällä Eestissä vaikeempi kyssäri eteen: Jögevatreffin arvostettu perustaja ja Presidentti Igor Ellison nukkui ikiuneen pari viikkoa sitten ja häneltä jäi Kawasaki GTR:stä ketjuvetoiseksi rakennettu sivuvaunukawa, jolla hän pystyi ajelemaan vielä joitakin vuosia sitten. Kawakuvia saattaa löytyä tuolta: http://www.jogevamc.ee/
Nyt pyörän uusi omistaja (Jögeva MC:n jäsen) kysyi minulta, että josko Suomen kawa-asiantuntijat osaisivat vastata siihen, että millä muutoksilla Kawasaki ZZR 1200 cc:n kone voidaan istuttaa 1000cc GTR:ään. Eli onko ihan toivoton ajatus?? Omistaja saisi hankittua edullisesti Zetorin 1200cc padan, mutta ei ole netistä löytänyt vastauksia koneenvaihtoon.
Eli jos on ajatuksia ko. koneenvaihdosta, niin pistäkää tuumailua.. Tuli kysymään kun CKCF:n selkämerkki kiinnitti huomiota. :)

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Koneenvaihto GTR:ään
ViestiLähetetty: Ma Elo 02, 2021 16:11 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kyllähän se varmaan pienellä sovituksella sinne menee, Zetorissa on palkkirunko, kun Gtr on putkiraamillinen.
Molemmissa on koneen alla ja edessä irroitettava kehtorunko, Zetorin kone vaatinee Zetorin kehikon.
Putkiraamillinen teräsrunko alumiinista palkkirunkoa helpompi muokata.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Koneenvaihto GTR:ään
ViestiLähetetty: Ma Elo 02, 2021 17:33 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Olisiko sitten tarkoitus pitää GTR:n kulmavaihde ja kardaani... vai samalla vaihtaa ketjuvetoon? Ja ei mitään tietoa sopiiko mikään edes sinnepäin, eli onko edes lohkot/vaihteistot sukulaisia vai ei (tai kaikkihan saa toki sopimaan kun hitsailee lohkoja, juutubessa ainakin Millyardin videoita katsellessa vaikuttaa olevan kovinkin helppoa...rautasahaa ja TIGgiä + vähän viilaa ...and it fits perfect)
[Edit: eikun siinä olikin jo että on jo muutettu ketjuvedolle...]

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com