Joo kyllä, kausi korkattu eilen, Kawalla, ja olipas mukavaa. Niij´jotta kelpaa nyt somettaa. Viime kesänä oli GPz viimeksi käynnissä ja sillä kolmen minuutin koekäytöllä sain kaksi tallitaloyhtiön naisihmistä kimppuuni. Olipa muuten sellaista sanallista saunaa taholtaan melusta ja hajusta sekä kaikesta mahdollisesta toiselle vallan käsittämättömästä harrastuksesta noin yleensäkin ettei paremmasta väliä. Toki tuon kaksikon hiljaiseksikin lopulta sain kertoessani olevani sentään omistavaa luokkaa. No tuossa menneenä viikonloppuna tein poikkeuksen tavanomaiseen nahjusteluuni, hapotin akkunsa ja työntelin GPz:n parkkipaikalle, kauemmas tallista ettei taas jonkun päiväunet häiriinny. S-na että osaa painaa koko rohjake. Muuta ei ollut inspiraation iskettyä kuin vanhaa bensaa heittää tuonne sijaistankkina toimivaan F11:n öljysäiliöön. Starttipilotin avustuksella pyörä tärähti käyntiin ja tuollaisenaan piti heittää vajaan kymmenen kilometrin lenkki. Ja onpahan sanottava, että ikään kuin nyt todellakin tuli mieleen joskus mainostettu päivämäärä 26.4.1986. Oli muuten aika nostalginen olo pitkästä aikaa. Alkuperäisillä suuttimilla, joista tuolla aiemmin jaarittelin, kulkunsa oli aivan kuten muistelin GPz:lla olevankin. Ajettavuudessaankaan ei ollut sanan sijaa, joten uutta toimeutumista uusien bensojen kanssa odotellessa... Vielä se nyt on kokeiltava, mikä lie käynnistyvyyshalukkuutensa tuoreella bensalla tuolla väliaikaistankilla, ennen kuin omaa tankkia ja sitä aiemminkin manailemaani tankin näytön moninapaliitintä saa alkaa puuttellisella sorminäppäryydellä änkeämään paikalleen. /c:stä on se...
Liitteet: |
GPz 1.5..jpg [ 112.96 KiB | Katsottu 2425 kertaa ]
|
_________________ Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
|