Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 06:57

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Helmi 21, 2013 13:09 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 19, 2008 10:07
Viestit: 54
Paikkakunta: Tuusula
Viime kesänä turbosta hävisi puristukset yhdestä sylinteristä. Männästä oli tarttunut alumiinia sylinterin seinämään. Porauksen jälkeen ajettu 2500 km. Ilma/bensa - suhde pitää seuraavalla kerralla mitata. Pitääkö käyttää koneistamolla hoonattavana, vai saisikohan tuon hoonauksen tehtyä itse? Onnistuuko mittaaminen mauserilla? Sattuiskohan kenelläkään olemaan ehjiä 810 Wisecon mäntiä ylimääräisinä?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 21, 2013 16:49 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
NO hyvähän se olisi hoonata ja kunnon ammattivehkeillä mitata. Onko selvinny mix narahtanut kiinni, ite epäilisin liian tiukalla sovitteella tehtyä porausta....

Itekö oman 1100 gpzetan wisecoin, nii oisko peräti kahdeksan satkua tullu välykseks

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 22, 2013 13:10 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 19, 2008 10:07
Viestit: 54
Paikkakunta: Tuusula
Kiinnileikkaamisen syytä en tiedä, mutta luulen, että bensa/ilma - seossuhde on ollut liian ilmapitoinen.

Onkos kellään kokemusta seosten säätämisestä omalla mittarilla?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 22, 2013 15:27 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
750boost kirjoitti:
Kiinnileikkaamisen syytä en tiedä, mutta luulen, että bensa/ilma - seossuhde on ollut liian ilmapitoinen.

Onkos kellään kokemusta seosten säätämisestä omalla mittarilla?

Enpä suosittele ainakaam Turbon tapauksessa, koska seossäätö on melko tarkkaa - millin liikahdus kaasuläppien asentopotikassa saa seoksen muuttumaan ihan p...seelleen. Kun vielä ilman lämpötilakin ja paine vaikuttaa seokseen, niin siinäpä askaretta. Megasquirt tai joku muu nykyaikainen ruisku voisi olla ihan käyttökelpoinen ratkaisu :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 22, 2013 15:48 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 19, 2008 10:07
Viestit: 54
Paikkakunta: Tuusula
Niitä kaasuläppien asentoa jouduin muuttamaan että sain käymään tyhjäkäyntiä ja korvakuulolla säätelin mukamas sopivaksi. Pyörä kulki kyllä tosi hyvin sen jälkeen satoja kilometrejä, kunnes...Mulla on 'race-mode' päällä tehtynä säätövastuksella, sillähän voi vaikuttaa seokseen +/- 20%? Eli jos sen laittaisi varmuuden vuoksi rikkaalle ja sen jälkeen säätäisi niitä kaasuläppien asentoa. Jos nyt oikein ymmärsin siitä 'race mode' - ohjeesta.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 25, 2013 08:14 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Mulla saattaa olla pari 810 wisecoa vielä hyllyssä jemmassa. Raato muistaa mihin ne 2 muuta meni kun omassa z750 alkoi pari mäntää sulamaan... :fu:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 25, 2013 09:33 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
:pappa: välikysymys tähän.
Ootteko punninneet minkä verran wisecoissa on painossa eroa orkkis mäntään verrattuna.
Mulle tuli autoon wisecot, kevennystä n.240g per muki.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 25, 2013 09:56 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 19, 2008 10:07
Viestit: 54
Paikkakunta: Tuusula
Onkos ne turbon männät? Turbossa kun on vähän erilaiset kuin vaparissa. Turbossa pienemmät puristukset.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 25, 2013 16:37 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
750boost kirjoitti:
Onkos ne turbon männät? Turbossa kun on vähän erilaiset kuin vaparissa. Turbossa pienemmät puristukset.

Ne on nimenomaan vaparin 10,25-puristeiset männinkäiset eli ei käy turboon. Hämärästi muistelen, että möin Jiikoolle nimenomaan kaikki 4 mäntää - minulla ei ainakaan niitä ole.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 25, 2013 19:27 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Joo vaparithan ne oli ja kaipailtiin turpoja.. sori :hammer:

Neljä niitä oli ja kaksi meni zetaan ja kaksi jäi...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 07, 2013 11:23 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 19, 2008 10:07
Viestit: 54
Paikkakunta: Tuusula
Hoonattu on. Nyt pitää hankkia mäntiä renkaineen, tuolla 750turbo.com:ssa kyselin oisko kenelläkään ylimääräisiä - käytetyt löytyy - kannattaakohan hankkia? Kun sais niin halvalla...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com