Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 15:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Z 750 ongelmat jatkuu
ViestiLähetetty: Ti Syys 13, 2022 15:01 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 12:39
Viestit: 438
Paikkakunta: Hyvinkää
Eipä vika tainnut ollakaan kannessa.

Lohkoa paineistettaessa ilmalla niin paineet katoaa kampikammioon eli alaspäin.
Vian aiheuttaja on vielä hakusessa mutta epäilyksen alla on männän renkaat, jotka juuri vaihdettu.

Kawasakin alkuperäiset osat toki ovat uudet mutta varaosanumero herätti epäilyjä.
Nyt paikallaan olevat renkaan ovat numeroltaan 13008-5046 ja nämä myytiin maahantuojan kanssa samassa rakennuksessa olevalta tiskiltä.

Netin varaosasivuilta pystyy kuitenkin kaivamaan tiedon että orginaalikokoisten männän renkaiden osanumero pitäisi olla 13008-5031.

13008-5046 mainitaan sopivaksi Z 750 LTD -mallin moottoreihin (KZ750 H1 - H4).
13008-5031 sopivaksi KZ750-E3 koneisiin.

Löytyykö guruilta tietoa mitä eroa noilla on?

_________________
Z-750 1982
ZX-10 1989
VN 1500 1996


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z 750 ongelmat jatkuu
ViestiLähetetty: Ke Syys 14, 2022 16:22 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Stube kirjoitti:
Eipä vika tainnut ollakaan kannessa.

Lohkoa paineistettaessa ilmalla niin paineet katoaa kampikammioon eli alaspäin.
Vian aiheuttaja on vielä hakusessa mutta epäilyksen alla on männän renkaat, jotka juuri vaihdettu.

Kawasakin alkuperäiset osat toki ovat uudet mutta varaosanumero herätti epäilyjä.
Nyt paikallaan olevat renkaan ovat numeroltaan 13008-5046 ja nämä myytiin maahantuojan kanssa samassa rakennuksessa olevalta tiskiltä.

Netin varaosasivuilta pystyy kuitenkin kaivamaan tiedon että orginaalikokoisten männän renkaiden osanumero pitäisi olla 13008-5031.

13008-5046 mainitaan sopivaksi Z 750 LTD -mallin moottoreihin (KZ750 H1 - H4).
13008-5031 sopivaksi KZ750-E3 koneisiin.

Löytyykö guruilta tietoa mitä eroa noilla on?

Enpä usko, että noilla on juurikaan eroa. Veikkaisin, että 13008-5046 ovat vain pinnoitettu ja ovat siksi soveliaampia kuumempana käyvään koneeseen.. 5046:t löytyvät mm.turbosta.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com