Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Kesä 16, 2024 01:17

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Elo 24, 2007 18:53 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 26, 2006 07:46
Viestit: 40
Vein Z1:sen kannen koneistamoon jouset ja venttiilit hienosti järjestyksessä omassa pukissaan. No takaisin tavarat tuli vähemmän hienosti jouset sikinsokin laatikon pohjalla. Kysymys: onko Z1 moottorin imu-ja pakojouset samanlaiset? Päällepäin ei oikein eroa näe, onko jäykkyyksissä sun muissa eroja?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 24, 2007 18:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
On samanlaiset. Sama on varaosanumero kummallakin.

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 26, 2007 08:48 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 26, 2006 07:46
Viestit: 40
Kiitos ja kumarrus.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Minkä hintainen?
ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2007 22:19 
Poissa

Liittynyt: La Syys 08, 2007 20:45
Viestit: 1
Mitäpä teetit kanteen ja paljonko kustansi. Itsellä kansityötä ja venttiilien ostoa edessä...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 17, 2007 19:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 26, 2006 07:46
Viestit: 40
Hommasin Saksanmaalta "mysteeri" moottorin mikä tuurilla osoittautui oikeinkin hyväkuntoiseksi sisuksiltaan vaikka päältä oli mustaksi tervattu.
Vaikka kansi hyvältä näyttikin niin pitää kai tuo rempata kun auki on. Lasikuulapuhallus ja kanavien "tasoitus", suurentelemaan ei nyt ruveta, melko röpelöinen tehtaan jäljiltä oli hän. Sitten uudet ohjurit ja seetien ja venttiilien hionta. Venttiilit näytti hyviltä joten uusiin en investoinut. Kannen oikaisu, ohjurien vaihto ja seetien+venttiilien hionta maksoi Lahden kansityöllä 150€ (venttiilit ei asennettuna), niin ja siihen kuului pari kierteen korjausta vielä. Ohjurit tuli Klasmolta, en nyt hintaa muista. Tämä ns."ikuisuusprojekti", nyt pari vuotta tehty ja runko ja moottori rupeaa olemaan valmiit eli kohta kasausta vaille...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 14:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 19:25
Viestit: 68
Paikkakunta: Das Hausjärvi
öö... eiks nuiden imukanavien kuulukin olla röpelöiset ihan toiminnan kannaltakin?? jotain tekemistä bensiinin pisaroitumisen kanssa tms. ?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 16:27 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3403
Paikkakunta: Nurmijärvi
JRi kirjoitti:
öö... eiks nuiden imukanavien kuulukin olla röpelöiset ihan toiminnan kannaltakin?? jotain tekemistä bensiinin pisaroitumisen kanssa tms. ?


Jep pitää olla, koska kiiltäväksi vedetyllä pinnalla alkaa bensa pisaroitumaan ja palaminen on epätäydellistä, hieman karhennetulta pinnalta ilmavirta tempaisee paremmin bensan ilman sekaan. Sopiva karheus on noin 150# karkeus smirgelinauhalla (kestää taitoksissa hioa paremmin kuin paperiset).

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com