Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Kesä 15, 2024 23:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: GPZ 1100 liikkuu vihdoin.
ViestiLähetetty: Su Touko 11, 2008 21:40 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 26, 2006 00:47
Viestit: 26
Paikkakunta: Stadi
Tere kaikille pitkästä aikaa. En oo tätä foorumia paljon seurannutkaan kun kawa on muiden projektien takia vaan lojunu varastossa. Muutamavuosi sitten alotettu GPz projekti liikkuu siis vihdoin edes jotenkin, mutta taas tarvittais vähän neuvoja.

Mopo koostuu tällähetkellä seuraavista osista: -83 GPz vakiokone, 34mm kaasarit GT750:stä? (Raadon vanhat) vakio tyylisellä ilmanputsarin kopalla, Dyna-S sytkä ja dynan 3ohm puolat, mekaaninen ennakonsäädin jostain 80-luvun alun Z1000:sta, pakoputkena joku vanha Microni. Kaasareissa oli alunperin 110 suuttimet nyt paikallaan on 125:t. Neulat on keskimmäisessä urassa ja niissä on merkintä 4BE3.
Muistaakseni täällä oli joskus puhetta noiden neulojen merkintöjen tulkinnasta. Osaisko joku suomentaa ton 4BE3:n? Z1000:ssa oli vakiona muistaakseni 120 suuttimet, minkähänlaista neulaa niissä käytetään?

Ongelmana mulla on lähinnä koneen rykiminen pienillä kierroksilla. Käy todennäkösesti liian rikkaalla kun ryyppyäkään ei tartte vaikka ois kuinka kylmä. Seosruuveja tai ilmaruuveja tai mitä ne nyt tämmösissä kaasareissa onkaan täytyy huomenna vähän kokeeks käännellä, mutta ei kai ne vaikuta kuin ihan alakierroksilla?

Muutama kuva moposta löytyy täältä: http://www.saunalahti.fi/~kannit/GPZ1/GPZ1.html


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 11, 2008 22:40 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 26, 2006 00:47
Viestit: 26
Paikkakunta: Stadi
Lisätäänpä vielä yks linkki: http://www.saunalahti.fi/~kannit/volvo/volvo.html
Ja sieltä viimenen kuva.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 11, 2008 23:06 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Mielenkiintoisia vehkeitä. :jump: Isäukolla oli aikanaan joku "tuulilasivene" jossa 80 hv prutku perässä :shock: Meni muuten komeesti... Aikas paljo sellanen joka tuollakin vilahti.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 31, 2008 06:06 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 04, 2008 14:02
Viestit: 29
Komee kawa. Minkä etuvalo? Oliko tohon sytkän vaihtamiseen joku syy? itse vaihdoin kans kaasarit ja tappelin suuttimien kans just. siitä löytyy juttua täältä kans.
Onkos volvon kone vakio? itsellä tarkotus laittaa kawan ruiskun imusarja kans auton koneeseen mutta ruvettiin pelotteleen ettei ne riitä ku 150hv asti? ja vakiona ennen kansitöitä ja nokkia oli jo 125hv


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com