Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Kesä 15, 2024 23:02

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Elo 09, 2008 01:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Elo 05, 2008 14:22
Viestit: 1
Paikkakunta: Rutalahti
juu eli moro foorumin väelle just ostin ekan kawan ja pientä ongelmaa ois...

eli mistä löytäs laturi systeemin halvalla tommoseen kawasaki gpz 1100 -85 unitrakkiin???

yms... vinkkejä kyseistä pyörää koskien otan mielellään vastaan!!!

_________________
GPz 1100 -85


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Elo 09, 2008 10:40 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1230
Paikkakunta: Turku
Jos vialla staattori ja sen käämit:
Vika ilmenee useimmin siten että kolme keltaista jotka pitäisi olla erillään maasta saapi oikosulkua maahan. eli mittaamalla vastusmittarilla keltaisten ja maan välillä pitäisi olla auki. (liitin irti säätimestä mitattuna)

Staattori on öljykylvyssä, mutta vaihto ei edellytä välttämättä öljyjen vaihtoa, jos pyörä suorassa tai kallellaan "väärään" suuntaan tulee sieltä joku desi öljyä, mutta ei paljon. Muistaakseni joku etupulteista vaatiin tiivistemassaa kierteisiin koska reikä menee läpi öljytilaan.

Minä hankin tuolta linkissä mainitulta Sulalta matkahuollon kautta, tuli samana päivänä:
viewtopic.php?f=3&t=632&hilit=staattori

Hieman halvemmalla ja hitaammin saapi ilmeisesti juuri saman osan:
http://www.electrexworld.co.uk staattori G3 muistaakseni

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Elo 09, 2008 19:28 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Mulla on vähän semmonen tunne että kun lataus säätimessä on se nuuskinta piuha(möhkössä ruskea) se nuuskii jännitettä virtalukon takaa jossa todellinen akun jännite on pudonnut jo melkein voltilla niin säätäjä pyrkii nostamaan tehoja(jännitettä) laturi on aika kovilla ja varmaan on paljon tussahtanutkin niitä tästä syystä. mutta kun lkytkee valvonta piuhan releellä suoraan akkuun niin ongelma hoituu ja laturikin pääsee vähemmällä eikä akku kiehu niin että pitää vettä lisätä alvariinsa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 18, 2008 02:55 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
niin mistä se haistelupiuha tai valvonta- pitäisi vetää suoraan akulle? ja siis joku rele pitäisi kö laittaa siihen sen jonkun ja akun väliin? suoraan laturiltako se piuha vai virtalukolta akulle vai miten? kyselee epäsähkömies.

alkup. kysyjälle, että onhan nuita latureita käämitettykin uusiksi ja kestävät kuulemma uudelleen käämittyinä ainakin sen 50 000 km minkä vakionakin kestävät ellei enemmänkin ja jossain se käämitys on kuulemma maksanut rapiat 100€. joku enemmän sähkömies on itsekin kääminyt nuita ja jos laskee pelkkien materiaalien hinnat, niin on jäänyt johkii 20€ tasolle.

sitten on niitä, jokka on tilanneet ulukomailta uuden tai ehjän tai uudelleen käämityn laturin ja vielä varalle käämityttäneet sen vanhan. siten on tiedossa ainakin 100000 km lataavaa ajoa.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com