Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Kesä 16, 2024 01:03

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Elo 16, 2008 16:19 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 26, 2007 08:54
Viestit: 45
Paikkakunta: Espoo
Kun asensin kärjetöntä Dynatekin sytytystä vm. -73 Ysiini ilmeni seuraava ongelma: Jos säädän sytytyksen ennakon stroboskooppivalolla kohdalleen koneen käydessä noin 3500-4000 kierrosta (eli täysi ennakko) joudun säätämään sytytyksen niin myöhälle että kone ei enää käynnisty kunnolla, käy huonosti tyhjäkäyntiä, rykii, kakoo ja poksauttelee kaasareista ajossa.

Jos säädän sytytyksen niin että ennakko on kohdallaan 2500 kierroksen kohdalla - eli ei siis vielä täydellä ennakolla - kone käy, vetää ja käynnistyy O.K.

Tilasin Dynatekin sarjan tarkistaen huolellisesti kumman mallinen ennakon keskipakoissäätölevy pyörässä on eli sen ei ainakaan pitäisi olla ongelman syy. Olen nyt tapellut ongelman kanssa jo kaksi päivää ja alan tulla epätoivoiseksi.

Löysät jousetkaan eivät voi olla ongelma koska ennakko tulee täydeksi vasta korkeammilla kierroksilla kuten kuuluukin ja painojen niveletkin on voideltu asianmukaisesti.

Onko minulla jako pielessä moottoriremontin jäljeltä ?

Tomppapogi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 17, 2008 10:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Tarkista se jako.

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 20, 2008 06:49 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 26, 2007 08:54
Viestit: 45
Paikkakunta: Espoo
Jako tarkistettu ja kohdallaan. Jatkan tutkimuksia jahka keksin jostain aikaa niille.

Tomppa


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 20, 2008 13:40 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3403
Paikkakunta: Nurmijärvi
Ite säädin aikoinaan Dyna S sytkyn strobolla joutokäynnillä F-merkkiin molemmat puolet, ekana 1&4 pohjalevyllä kohdalleen ja 2&3 picuppia löysäämällä pohjalevystä ja hyvä tuli. Maksimiennakko tulee sitten jousien mukaan kuten kärjilläkin aikoinaan. Molemmat ainakin strobolla meni merkille asti kun antoi runtua koneeseen.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Loka 04, 2008 06:57 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 26, 2007 08:54
Viestit: 45
Paikkakunta: Espoo
Jim,

Kiiton neuvosta, olen itsekin pikkuhiljaa päätynyt samaan tulokseen. Tyhjäkäynnillä kohdalleen ja hanaa. Antaa sen ennakon huolehtia itse itsestään, näinhän säädetään ne kärjetkin...........

Tomppa


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com