Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Kesä 16, 2024 04:08

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: kawa gpz 1100(bigbore)
ViestiLähetetty: Su Marras 04, 2007 20:54 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 20:36
Viestit: 3
Paikkakunta: helsinki
mittailin moppesta puristukset ja olivat 1-4 10.5 10.00 9.5 ja 9.5
kansi lähtee irti ens viikolla tarviketiivisteiden aiheuttamien brittiongelmien takia,mutta kannattaisko noiden arvojen perusteella ottaa varoiks sylttyryhmä kans ylös ja tarkastaa männät ja niiden rekaat?pyörä -85 javeivattu 95000KM.ja edelleen kyl toimii julmetun hyvin ja luotettavasti. :shock:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 04, 2007 21:36 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3403
Paikkakunta: Nurmijärvi
Jos kansi irroitetaan, on melko varmaa että alapään tiiviste alkaa vuotamaan jossain vaiheessa, varsinkin jos on tarviketiivari kyseessä.
Tuossa vaiheessa kun kansi on irti, on enää pikkujuttu irroittaa blogi ja tsekata kaikki kuntoon.
Jos pelkän kannen kunnostuksen jälkeen ei puristuksissa ero tasoitu, on koko homma ollut turhaa ja taas paikat auki ja uudet tiivisteet kehiin.
Varoitus kumminkin. Alkuperäisten mäntien ja renkaiden hinta on korkeampi kuin takomäntäsarjan, joten kynnys ehkä korjausrajalla olevien mäntien kohdalla laittaa takomännät voi madaltua.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: kawa gpz 1100
ViestiLähetetty: Su Marras 04, 2007 22:28 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 20:36
Viestit: 3
Paikkakunta: helsinki
koneesta on ollu kerran aiemmin pelkästään kansi auki 3vuotta sitten,siinä ei silloin ollu muuta vikaa kuin pakosarjan 1pultti katkesi ja sitä yritettiin ulosvetäjällä ulos jolloin sekin katkesi sisään ei jääny muuta vaihtoehtoa kun kansi irti ja keravan R-koneistamoon jossa ainoaksi vaihtoehdoksi sielläkin jäi sahata koko korva pois,pojat sitte täyttöhitsas uuden korvan ja teki uuden reijän ja kierteitti sen ja koneistivat sen korvan oikeeseen muotoon niin ettei orkkiksesta erota,ja kun operaatiossa lämpövaihtelut oli massiivisien suuria niin ajoivat siihen vielä tarkistus plaanauksen joka sitte oli mitättömät 00.1mm.Ei mitään.mutta sitten tein mokan ja menin siihen halpaan et ostin halvan tiivistetarvikesarjan.joka käytännössä tarkoitti 2-kesän ajoja jjakoketjun kumitiiviste alko kusee.Nyt on uudet tiivisteet sumekolta. 203€.ainaki pyörän alkuperäset tiivarit kesti 20v eikä edes tihkunu. PS.edellinen pelkkä kannen avaus ei aiheuttanut mitään muita vuotoja.JA mainos loppuun:r-koneistamo tekee paljon pyörien osia munkaan homma ei siitä helpoimmasta päästä .toimitus oli viikossa velotus 80€ työn laatuun nähden pidin tosi kohtuullisena ;kawastahan ei ens kesänä näy taas kutakavalo hondamiehille. HEHEHE ;D


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com