Ruiskun piuhojen järjestyksellä ei ole oikeasti väliä, kaikki on kytketty rinnan, eli jokainen suutin ruiskauttaa aina samaan aikaan. Veikkaisin kuitenkin että jokainen numero tarkoittaa ko. sylinterin numeroa.
1 on vasemmalla
Sytytysjohdot myös numerojärjestykseen 1-2-3-4
Vasen puola (vihreä johto sytkäboksilta) tulpat 1 ja 4
Oikea puola (musta johto) tulpat 2 ja 3
(EDIT: Eli vaikka sytytysjärjestys on 1-2-4-3 niin silti kaikki johdoissa olevat numerot tarkoittaa aina sylinterin numeroita ja sytytysjärjestyksen tekee nokka-akselin ja pickuppien ajoitus)
Puolissa on merkitty + ja -, mutta plussajohdon sekä vihreä/musta järjestyksellä ei ole väliä, kunhan kumpaankin menee yksi plussa sekä ylläolevan mukaan toinen piuha. (Selkeintä kyllä jos kytkee Pu/Ke +napaan ja Vihreä -napaan)
Samoin ei ole väliä vaikka kytkee 1 ja 4 ristiin, kumpaankin iskee aina salama samaan aikaan, toisessa se menee hukkaan poistotahdin lopussa (wasted spark) ja toisessa syttyy seos ja potkii moottoria menemään
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kipinä ei iske puolasta tulpan kautta maahan (ja sieltä takaisin puolaan ) kuten autoissa vaan puolasta tulppa1 ja maan kautta tulppa4:n kautta takaisin puolaan.
Eli tärkeintä että vihreä johto puolaan joka on kiinni reunimmaisissa sylintereissä, sekä musta siihen joka on kiinni keskimmäisissä. (tietysti sillä edellytyksellä ettei pickupit ole nurinperin kytketty) EDIT: Vasen pickup ohjaa vasenta puolaa originaalisti