Ruiskun piuhojen järjestyksellä ei ole oikeasti väliä, kaikki on kytketty rinnan, eli jokainen suutin ruiskauttaa aina samaan aikaan. Veikkaisin kuitenkin että jokainen numero tarkoittaa ko. sylinterin numeroa.
1 on vasemmalla
Sytytysjohdot myös numerojärjestykseen 1-2-3-4
Vasen puola (vihreä johto sytkäboksilta) tulpat 1 ja 4
Oikea puola (musta johto) tulpat 2 ja 3
(EDIT: Eli vaikka sytytysjärjestys on 1-2-4-3 niin silti kaikki johdoissa olevat numerot tarkoittaa aina sylinterin numeroita ja sytytysjärjestyksen tekee nokka-akselin ja pickuppien ajoitus)
Puolissa on merkitty + ja -, mutta plussajohdon sekä vihreä/musta järjestyksellä ei ole väliä, kunhan kumpaankin menee yksi plussa sekä ylläolevan mukaan toinen piuha. (Selkeintä kyllä jos kytkee Pu/Ke +napaan ja Vihreä -napaan)
Samoin ei ole väliä vaikka kytkee 1 ja 4 ristiin, kumpaankin iskee aina salama samaan aikaan, toisessa se menee hukkaan poistotahdin lopussa (wasted spark) ja toisessa syttyy seos ja potkii moottoria menemään
Kipinä ei iske puolasta tulpan kautta maahan (ja sieltä takaisin puolaan ) kuten autoissa vaan puolasta tulppa1 ja maan kautta tulppa4:n kautta takaisin puolaan.
Eli tärkeintä että vihreä johto puolaan joka on kiinni reunimmaisissa sylintereissä, sekä musta siihen joka on kiinni keskimmäisissä. (tietysti sillä edellytyksellä ettei pickupit ole nurinperin kytketty) EDIT: Vasen pickup ohjaa vasenta puolaa originaalisti