Minulla on ainakin noin alkaen koneen kytkimen puolelta (oikealta):
Painelaatta, lyhyt tanko 10 mm (~3 cm), kuula 9,5 mm, pitkä tanko 8 mm (~31,? cm)
kuvassa kaikki tipehöörit, pitkästä näkyvissä vain pää
Tosin poisotettaessa ihan kaikki oli yhteen hitsautuneena, eli piti räjäytyskuvista katsoa kuuluko kaikki erilleen...
Mutta voihan olla että joku on vaihtanut toisen kawan osiakin, toinen vaihtoehto on sellainen jossa painelaattaa vasten on levymäinen neulalaakeri, mutta ei sen luulisi hitsautuvan, enkä tiedä kuinka paljon vaatisi koneistuksia ja virittelyjä...
Tuolla on molemmat vaihtoehdot kuvassa (ilmeisesti se neulalaakeriversio on kardaanikavoille, mutta joku on myynyt joillekin muillekin muutossarjoja APE tms, tuskin juuri tälle GPZ:lle):
http://www.cmsnl.com/kawasaki-1983-a1-z ... t/B12.html Täytyykin tarkistaa, ei näy sopivan ainakaan suoraan tälle, eli on tarkoitettu Z-1000 <= 1980
http://ape-store.com/shopsite/page14.html