Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 18:58

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: kytki tappi
ViestiLähetetty: La Loka 02, 2010 15:59 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 23, 2007 17:10
Viestit: 31
Paikkakunta: Espoo
mikä kawasaki gpz 1100 v, 83 unitaraki kytkitapin pituus ja paksuus ja minkä kokonen kuulalaakeri :lukea: :surrender:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: kytki tappi
ViestiLähetetty: La Loka 02, 2010 22:06 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
kuulalaakerin kuula on 3/8" (9,5 mm), saapi hyvinvarustetuista laakerikaupoista
Kytkintapin osalta ei muistikuvaa, kuin ettei ihan yleisin ollut pituudeltaan, halkaisija 8 mm
Lainaa:
pitäisi olla 13116-1050, sen tuotantostatus on "cancelled", on ollut käytössä vain GPZ 1100-UT:ssa ja voyagerissa (ZX1100A* ja ZN1300A*


lyhyen tapin halkaisija 10 mm

Eikun tuolla onkin lopussa kuva mitan kanssa (suurinpiirtein) ;
viewtopic.php?f=5&t=4473

Tarkista että kytkinvaijerin alapäässä (sivukopassa sisällä) on jousi, sen puuttuminen syö tuon laakerin nopeasti

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: kytki tappi
ViestiLähetetty: Su Loka 03, 2010 09:58 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 23, 2007 17:10
Viestit: 31
Paikkakunta: Espoo
onko se kytkintappi moniosanen mulla on vain pitkätappi ja kuulalaakeri vai tommonon kuin kuvassa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: kytki tappi
ViestiLähetetty: Su Loka 03, 2010 13:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Minulla on ainakin noin alkaen koneen kytkimen puolelta (oikealta):

Painelaatta, lyhyt tanko 10 mm (~3 cm), kuula 9,5 mm, pitkä tanko 8 mm (~31,? cm)
kuvassa kaikki tipehöörit, pitkästä näkyvissä vain pää
Kuva

Tosin poisotettaessa ihan kaikki oli yhteen hitsautuneena, eli piti räjäytyskuvista katsoa kuuluko kaikki erilleen...

Mutta voihan olla että joku on vaihtanut toisen kawan osiakin, toinen vaihtoehto on sellainen jossa painelaattaa vasten on levymäinen neulalaakeri, mutta ei sen luulisi hitsautuvan, enkä tiedä kuinka paljon vaatisi koneistuksia ja virittelyjä...

Tuolla on molemmat vaihtoehdot kuvassa (ilmeisesti se neulalaakeriversio on kardaanikavoille, mutta joku on myynyt joillekin muillekin muutossarjoja APE tms, tuskin juuri tälle GPZ:lle):
http://www.cmsnl.com/kawasaki-1983-a1-z ... t/B12.html

Täytyykin tarkistaa, ei näy sopivan ainakaan suoraan tälle, eli on tarkoitettu Z-1000 <= 1980
http://ape-store.com/shopsite/page14.html

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com