Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 17:03

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 105 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ,,cv
ViestiLähetetty: To Loka 21, 2010 01:05 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
bbn


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:00, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 21, 2010 10:09 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Z 1000 ja 1100 ja GPZ versioiden tehtaan Service Manuaaliin pääsee tutustumaan tuolla (370 sivua iltalukemista)
Ensin kukin malli alkujaan, sitten Suplementtiosissa mallien ja vuosien muutoksista joutuu erikseen poimimaan muuttuneet osat...
http://www.metrovationinc.com/christemple/kz.pdf (hidasta latailla)
En ole näissä pdf-pöpöihin törmännyt, mutta hyvähan nuo on aina silti virusskannata, vaikkei tämä olekaan itänaapurista kotoisin.
[Edit] Ei näemmä olekaan suoraan tuon Z1100-A1 mallin service manuaalin supplementtiä tässä painoksessa, mutta suurin osa silti käynee tähänkin, kunhan etsii kardaaniin liittyvät tiedot muualta... Tämän laitteen tietäjät osaanevat kertoa tarkemmin muuten sopivuudesta

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: cvb
ViestiLähetetty: La Joulu 25, 2010 23:20 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
cv


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:46, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Joulu 25, 2010 23:56 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Onko kaasarit puhtaat ? Kaasarit ultraääneen ja sitten uusi synkkaus. Tyhjäkäyntipiiri on "päällä" ainakin 3000 kierrokseen asti. Puristuspaineet ? Tulpanjohdot ?

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: cvc
ViestiLähetetty: Su Joulu 26, 2010 01:21 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
cbv


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:47, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Joulu 26, 2010 03:32 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
paineet about 9 - 11 kg/cm2 ja alle 1 kg eroa pyttyjen välillä suurinpiirtein kait pätee sunkin koneelle ? Korjausraja jotain 7 kilon paikkeilla. Ei tosin muista ihan tarkasti kun aapinen tallilla...

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: cvb
ViestiLähetetty: Su Joulu 26, 2010 18:17 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
cvb


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:47, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: cvb
ViestiLähetetty: Ti Joulu 28, 2010 19:51 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
bnv


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:47, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: cvb
ViestiLähetetty: Ti Joulu 28, 2010 21:59 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
hjk


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:48, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: bvcv
ViestiLähetetty: Ti Joulu 28, 2010 23:56 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
bvb


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:48, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: cvbc
ViestiLähetetty: Ti Tammi 04, 2011 22:36 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
cvb


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:48, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 05, 2011 10:40 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 11, 2008 20:13
Viestit: 182
Paikkakunta: Lappeenranta
Mukawasti pärpätti :yes:
Ja näpäkkä idea tuo että "pikakiinnityksellä" saa vaihdettua päät :noidea:

_________________
-Ei paskin, mutta huonoimmasta päästä- 863

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: vv
ViestiLähetetty: Ke Tammi 05, 2011 20:22 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
cv


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:49, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: cvb
ViestiLähetetty: Ke Tammi 05, 2011 20:43 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
cv


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:49, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: cvvc
ViestiLähetetty: Ke Tammi 12, 2011 20:02 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
.cvv


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:49, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 13, 2011 18:59 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Vauhtipyörä lähtee irti ulosveto pultilla, kun kiinnityspultti on ensin avattu pois edestä. Ulosveto kierteet näkyy kun pultti on irti. Suosiolla pulttipyssyä, yleensä tarvitaan roottorin kiinnipito työkalu, joskus roottori voi olla hitsautunut kampuran päähän, eikä lähde pois kun purkamalla koko kone ja kampura prässiin (kokemusta on :storm: ) mutta yleensä irtoaa helpommin. Oikeakätiset kierteet kaikissa.

Roottorin takana on startin vapaakytkin, joka on kolmella kuusiopultilla kiinni roottorissa.
Uusiksi menee kolme rullaa jousineen, sekä kannattaa kevyesti sorvata ison rattaan kiinniottopinta, että saa kuopat tasaisiksi. :kiipeaa:

Storm motor myy noita vapaakytkimen rullia, kierrelukitetta kuusiopultteihin kasatessa.

Startin vapaakytkin on aika alimitoitettu jo vakiomäntiä pyöritellessä, kuluukin aika nopeasti käytössä, kiksimallisessa koneessa ei niin haittaa, mutta 81-mallista eteenpäin haittaa :aatu:

Alfameriltä kannattaa kysellä korjauskirjaa
http://www.alfamer.fi/kawasaki-1000-110 ... 14627.html

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 13, 2011 20:06 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Roottori ei taida kestää suurempia taisteluja (tai sivuosumia tms.) tai vaarana on että magneetit irtoavat rungosta => vauhdissa tekee pahojansa. Magneetit kiinnittävä epoksi?liima on aika haurasta kämmön ja öljyn vaikutuksesta, itse ainakin yritin parannella sitä reunojen ja välien osalta, mahtaakohan tosin paljon siinä kohtaa auttaa.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 13, 2011 21:12 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Loctaitilta löytyy semmosta liimaa mikä on tarkoitettu ferriitille ja lasille pitää.Oon liimannu aika huonksi menneen roottorin(itellä) vieläkin pelaa ja virtaa lykkää.Liimaa saa teknisestä etolasta eikä maksa kuin himpun alle 100 erkkiä pullo. Ja roottorin ulosvetopulttiksi yleensä käy takaakseli.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 13, 2011 22:10 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Jäi tosta edellisestä sanomatta että kannatta liotella roottori jossain kovassa rasvanpoistossa esim. asetoni.ennen liimausta.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 13, 2011 22:40 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Kiitti tiedoista. Huomenna kokeileen että saisko sen irti Stormilla ei ollut enää korjaussarjaa. Mistähän sais niitä jousia?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 13, 2011 23:26 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Tomppa kirjoitti:
Kiitti tiedoista. Huomenna kokeileen että saisko sen irti Stormilla ei ollut enää korjaussarjaa. Mistähän sais niitä jousia?

CMSltä. Nuo hinnat ovat ALVittomia hintoja eli päälle tulee vielä Hollannin ALV & postikulut.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: bvb
ViestiLähetetty: To Tammi 13, 2011 23:52 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
vb


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:50, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 14, 2011 07:12 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Tomppa kirjoitti:

No, ei muuta kuin CMS:ltä uudet osat, laturikoppa kiinni ja öljyt sisään - ja jopa alkaa startin vapaakytkinkin pitämään :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: bvbv
ViestiLähetetty: Pe Tammi 14, 2011 18:07 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
vbv.


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:50, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 14, 2011 18:41 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Onko tuossakin se 3 rullainen vapaakytkin? Mikä hölvetti niitä jousia katkoo, mulla ne on kans aina poikki. Rupes vituttaan niin laitoin kiksin, nyt loppuu startin vittuilu :tooth: Alkuperäiset jouset meni poikki, korjaussarjan jouset meni poikki ja jopa kuulakärkikynästä pöllityt meni poikki, myös hermot meni poikki :jojo:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 14, 2011 18:58 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Ja mulla ei ole vielä yhdestäkään keskarista katkennut ensimmäistäkään vapaakytkimen jousta - ja Z650SR:llä tuli sentään ajettua 150 tkm eikä nuo GT750:kään paljon seisomaan ole joutaneet :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 14, 2011 19:46 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Kuulemma jouset menee poikki jos pyörittää konetta väärään suuntaan? Ne saattaa katketa jopa kun ei oo säädöissä ja potkasee takaisin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 14, 2011 20:53 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Tuo startatessa köhähtely on kyllä tuttua. Megasquirtin synnytystuskia...

Joskus korjailin Pionjär kallioporakonetta, siinä on saman näköisiä tappeja jotka liikkuu kokoajan. Siihen löysin tosi paksulla langalla olevia jousia, meinasin laittaa samoja Kawaan mutta homma jäi. Näköjään uudemmissa Pionjäreissä lankajouset on korvattu semmoisella kierrelattajousella, ihan järkeenkäypää, tuollainenhan ei vahingossakaan jää mihinkään väliin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: cvcv
ViestiLähetetty: Pe Tammi 14, 2011 21:07 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
vb


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä Ke Helmi 27, 2013 20:50, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 14, 2011 21:18 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Rakkainta on hyvä säästellä.ajelee vain kauniina suvipäivinä muilla millonvain. :song: :jook: :boing:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 105 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com