Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 19:11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Tammi 15, 2011 17:35 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Ne startin jouset ja kuulat oli muuten metka asentaa. Käytin hiukkasen vaseliinia jolla kuulat liimasin. Nyt on hyvä. .


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Tammi 17, 2011 17:10 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Panin liikaa vaseliinia ja hento jousi ei jaksanut toimia. Pesin rasvan pensalla vähemmäksi. Lukkoliimaa roottorin pulttiin ja ei muuta kuin koppa paikalle. Kaasarit piti kans asentaa ja ilmanputsarin kurkut.
Tankki paikalle. Huomenna sähkötöihin. http://www.youtube.com/watch?v=wmvaLxypNf0 Hyvin speelaa.. :razz:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Tammi 17, 2011 19:14 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Tomppa kirjoitti:
Panin liikaa vaseliinia ja hento jousi ei jaksanut toimia. Pesin rasvan pensalla vähemmäksi. Lukkoliimaa roottorin pulttiin ja ei muuta kuin koppa paikalle. Kaasarit piti kans asentaa ja ilmanputsarin kurkut.
Tankki paikalle. Huomenna sähkötöihin. http://www.youtube.com/watch?v=wmvaLxypNf0 Hyvin speelaa.. :razz:

MInä kyllä en olisi pistänyt lukkoliimaa siihen roottorin pulttiin - sillä kun ei ole taipumus juuri löystyä :P Sitä vastoin niihin 3 8 mm:n kuuskolopultteihin, jotka liinnittävät vapaakytkimen roottoriin ehkä kannattaa lukkoliimaa käyttää.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Tammi 17, 2011 20:19 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Pikku tipan vain panin. Edellinen korjaaja oli pannut oikein reilummin ja teräsharjasin vanhat liimat pois. Tuossa paljon kuvia minun projekteista. http://kuvablogi.com/blog/28433/


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 18, 2011 20:18 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Tänään oli erittäin paha päivä. :jook: Hain pullon viskiä ja pari kaljaa masennukseen. Näin kävi. Tyytyväisenä miehenä kun Z startti ja startin kytkin toimivat niin vetelin johtoja päävirtakytkimelle. Hitsasin runkoon korvallisen motonetin kytkimelle ja sitten sain idean pöräyttää Z käyntiin mutta kraak ja krääk. Taas ne jouset juuttuneet tai poikki. No tarina jatkuu. Olin ehtinyt jo viedä takaisin tuon ulosveto pultin mutta isä löysi majurin syöttöpumpun juntturan joissa sama jenga ja sillä yritin irrottaa roottorin. No pahus kun siinä lyhyt jenga ja se ei ulottunut kampiakselin päähän ja koko paskasta meni jengat.
Se saatanan junttura tarttui siihen kiinni. E iauttanut muu kuin migillä siihen mutteri kiinni ja tuurna jolla yritettiin lyödä sitä irti.. Mahtavaa. Magneetostakin lohkesi kimpale. :hammer: Annettiin jo periksi ja mietin jo että panenko rälläkällä koko roottrin halki mutta kuitenkin vielä kokeilin pyörittää mutteria ja pahus ilmakoneella se avautuikin.
On käynyt mielessä koko vanhemman kaluston hävittäminenki jos sitten ostaisin vaikka uuden Kawan. Mulla on 5 pyörää nyt. Z Kawa,Cbr Honda 600.Vulcan 1500 ja sitten vielä Shovelhead Harley 1984 jonka itte olen rakentanut. Pahus kun vituttaa. Sokerina pohjalla ja se viides on IC-Jupiter 350 jolla aloitin moottoripyöräilyn vuonna 1978. Se on vielä kesken ja osina ladossa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 18, 2011 20:47 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Heivaa se shoveli ja cebari pois niin helpottaa kummasti ja virtaa riittää Kawojen kanssa temmeltämiseen ;)
Nättiä työtä muuten :yes:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 18, 2011 21:28 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Heippa. Oliskohan joku tuohon startin vapaa kytkimeen löytänyt jostain jämäkämmät jouset? Minun mielestä Insinöörin lapsus. Miksi jousen paksuus ei voi olla suurempi?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 19, 2011 06:42 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Nojoo, pionjärkeskusteluissa tuota jo sivusin. Silloin kun siihen metsästin osia niin tarvin tuhteja pikkujousia ja niitä löytyikin paikallisen ruohonleikkurikaupan miljoonalaatikosta. Jousen langan halkaisija oli varmaan 3x suurempi mitä Kawan jousissa, tietty jäykkyyskin oli ihan toisessa ulottuvuudessa. Jos epätoivo on kova ja aika on tovi niin voin hakee sulle niitä. Jos tuo vapaakytkin on sama mitä GPZ750 koneessa niin se on ylettömän tarkka, mulla oli taustalevyyn kulunut rullan jäljet ja vaikka se miten hipelöitynä vaikutti tasaiselta niin eipäs toiminut vanhoilla eikä uusilla rullilla. Samaten RedLine öljyt oli vissiin turhan liukkaat ja rupes startti rutisemaan.

Mulla lähti joskus vauhtipyörä ajossa irti ja magneetista irtosi pala samassa rytäkässä. Hitsasin 5mm lattaa irronneen palan tilalle ja takaisin ajoon vaan :hammer:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 19, 2011 07:38 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Startin vapaakytkin on myös tödella tarkka isossa rattaassa olevan rullien vastinpinnan tasaisuudesta. Aikaa myöten rullat painavat sen kuopille ja sillon alkvat juuri nämä pito-ongelmat. Eli kevyt sorvaus tuohon vastinpintaan auttaa. Sorvatessa kannattaa tosin olla tarkkana ettei sorvaa pintaa kartioksi tai epäkeskoksi. Viime kesänä taistelin yhden Zephyrin kanssa, jossa vapaakytkin ei meinannut ottaa kiinni ja kun vaihdoin tuon rattaan kunnostettuun, niin ongelmat loppui siihen. Silmämääräisesti ja sormin tunnustelemalla vanhasta rattaasta ei vikaa löytynyt, mutta niinpä vain sen vaihto auttoi. Noiden jousien tehtävänä on vain painaa rullia hollille - pyörivä ratas saa rullat sitten kiilautumaan kiinni. Liian tuhti jousi taas aiheuttaa sen, että rullat hankaavat liian suurella voimalla tuota rattaan vastinpintaa.
Helpoiten tuosta vapaakytkimen pitämättömyydestä pääsee hommaamalla CMS:ltä uudet osat:
16085-1012 GEAR,STARTING CLUTCH
13193-1006 CLUTCH ASSY,STARTING

Hintaa tosin noille tulee verottomana yhteensä 217 euroa. Tuohon vielä päälle Hollannin ALV 19% ja postikuluihin parikymppiä, mutta sitten vapaakytkin ei enää luistele :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 19, 2011 08:31 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Mullahan rupesi oma luistelemaan viime vai toissakesänä. Onneksi on GPZ:sta varaosia joka lähtöön ja hiomapaperilla "sorvasin" pinnan tasaiseksi ja swappasin paikoilleen.

Mitään vaseliinia ei kannata laittaa rullien pidikkeeksi, sormilla vaan pitelee kun mallaa paketin pöydällä kasaan. Ja todellakaan jouset ei tarvi voimaa, kunhan jaksaa pullauttaa rullan ulos.

Petroolilla tms. pesu ja kuivaus ennen kasausta niiin että vain ja ainoastaan Delvacin oilit pääsee tuonne osille :P Pultin kierteisiin ei lukitetta, mutta siihen kartioon laitoin kun oli päässyt pyörähtämään joskus.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 19, 2011 10:03 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Mulla oli ratas sorvattu suoraksi & sileäksi, koko oli muutaman satkun alle virheettömän. Jouset ja rullat oli uudet, ja niitä peltikuoria koitin kaksia erilaisia, aina hyvin pian remontin jälkeen rupes räksyttämään. Nyt työn alla olevassa turbokoneessa oli ihan selvät kuopat rullien vastinpinnassa mutta myyjä vakuutti ettei ole starttiongelmia niin en uskaltanut tehdä sille mitään. Johtuneeko puristuksista, onko se turbossa jotain 8:n pintaan, em. ongelmat 10 puristeisella 810cc moottorilla. Sillä minä ainakin niitä paksulankaisia jousia himoitsin kun ne normaalit on aina poikki.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 19, 2011 10:51 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
No, ei minulla ainakaan tullut ongelmia 10,25 puristeisella 810cc vaparikoneella vapaakytkimen kanssa - starttimoottori kyllä hieman teetti hommia, kun 4 hiilinen ei jaksanut lähteä pyörittämään konetta, mutta se ongelma ratkesi, kun laitoin Z650:n 2-hiilisen startin. Yhtään vapaakytkimen jousta ei ole tähän mennessä katkennut ja kilsoja on kuitenkin tullut melkoisesti...

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 19, 2011 14:55 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Joo. Pyörä on tauolla kun rahat loppu. Kattelin aikuis viihdettä ja tietokone imaisi viiruksen ja piti ostaa uusi . Harmi että stormilta on korjaus satsit loppu. Minun laturin koppa on joskus saanut kovan tällin kun siinä on klommo.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 19, 2011 16:51 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
No jos sulla on aikaa niin lähetä osat mulle, uusin niitä asevelihintaan = ilman. Suositukseni voitkin lukea tuosta ylempää :yesyes:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 19, 2011 18:10 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Tomppa kirjoitti:
Joo. Pyörä on tauolla kun rahat loppu. Kattelin aikuis viihdettä ja tietokone imaisi viiruksen ja piti ostaa uusi . Harmi että stormilta on korjaus satsit loppu. Minun laturin koppa on joskus saanut kovan tällin kun siinä on klommo.

Vakaa mielipiteeni on (jos ei ole vielä tullut ilmi), että tuolla korjaussarjalla ei ole paljonkaan käyttöä - suurin syy siihen, että vapaakytkin ei pidä on juurikin tuo rullien vastinpinnan kuopille kuluminen. Ugh, olen puhunut!!

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 19, 2011 18:27 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Ensi kuussa kun saan rahaa niin taidan ulkomailta tilata kaikki osat. Kuulat,jouset ynnä rensselit. Harmittaaa myötäänsä olla sitä aukomassa.
Mikähän koko on tuo ulosvetopultti? Itse startti on hyvässä kunnossa kun isä sen korjasi. Meikä on lähinnä maalari ja peltiseppä ja en erityisen taitava mekaanikko. Köyhäkin ja ei ole oikein varaa ostaa ketään tekemään.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 19, 2011 20:46 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Vanhat pyörät oikeita rahareikiä. Harrikkaan saa osia aika halvalla kun vertaa näihin japskeihin. Älkää kertoko kellekkään. Mulla on molemmat Kawasakit rikki. Honda on ehjä.
Mulla on yksi kirjekaveri Californiasta ja kyseli että koska tulen käymään? Eihän mulla koskaan ole varaa kuitenkaan kun kaikki rahat menee romuihin. Viinaa olen saanut kuitenkin vähennettyä. Viimeksi kun Oulussa asustin niin tuli paljon ryypättyä. Epävirallinen ennätys 16 päivää päissä. Nokka tulehtui punaiseksi.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 19, 2011 20:53 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 15:33
Viestit: 219
Paikkakunta: Lahti
Mul oli tuos möhkös kans samaa ongelmaa. Hento sorvaus pintaan niin että loimut katoo auttoi(tuskin meni karkaisun läpi). Ja se kuluma siinä ei sitten todellakaa tarvi olla kummosta, hyvä kun huomaa ees. En vaihtanut rullia, enkä jousia, katsoin vaan että se rullien "pesä" on ehjä.

_________________
-12 sylinteriä kuuluu Ferrariin ja 6 Kawaan-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 20, 2011 07:40 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Joku on myymässä tuota rullien "pesää", mutta jouset ja tapit on menneet parempaan käyttöön. Ilmeisesti kuitenkin vähän halvemmalla kuin cmsnl.com, vielä jos laskee verot siellä päälle...
http://www.huuto.net/kohteet/kawasaki-z ... /162834961

Ei kauheasti omakohtaista kokemusta, mutta ilmeisesti jousivoimalla ei ole "mitään" väliä, koska startin voiman pitäisi puristaa ne rullat tiukkaan, eikä jousen. Liian jousivoiman luulisi kuluttavan osat nopeasti uudestaan?

Veikkaan että tuossa kaikki vaikuttaa kaikkeen, kulumat rattaan pyöressä vastinpinnassa kriittisimpiä, yleisin ohje on aina silottaa tuo sorvissa tms. (entäs jos tehty jo kerran/pari ennen eli alkaa olla jo liian pieni, tuolle ei taida olla mittoja?)
Pesänkin kulumatkin vaikuttaa, sekä luulisi myös jos rattaan laakeroinnissa löysää ja väljää, niin pääsee vipottamaan sivuttainkin ja rullat löystyy kun startti heiluttelee isompaa ratasta. Jotenkin muistelisin että rattaan pitäisi olla shimmattu vähän nahkeaksi liikuttaa (muistikuvat tosin hataria, GPZ1100)

Jos akku, tulppa, seos tai sytytysongelmia (tms), voisiko tuo potkia vähän takapotkuja, jotka tekevät lisäkiusaa startatessa?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 20, 2011 16:25 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
oojala kirjoitti:
Joku on myymässä tuota rullien "pesää", mutta jouset ja tapit on menneet parempaan käyttöön. Ilmeisesti kuitenkin vähän halvemmalla kuin cmsnl.com, vielä jos laskee verot siellä päälle...
http://www.huuto.net/kohteet/kawasaki-z ... /162834961

"Joku" taitaa olla myös tämän foorumin käyttäjä :whisper:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 20, 2011 16:28 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
coistinen kirjoitti:
oojala kirjoitti:
Joku on myymässä tuota rullien "pesää", mutta jouset ja tapit on menneet parempaan käyttöön. Ilmeisesti kuitenkin vähän halvemmalla kuin cmsnl.com, vielä jos laskee verot siellä päälle...
http://www.huuto.net/kohteet/kawasaki-z ... /162834961

"Joku" taitaa olla myös tämän foorumin käyttäjä :whisper:


Juuh... karkkilan tahvohan se.. :tooth:

Mulla on täydellinen paketti magneetteineen mutta tarvii ite... :pappa:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 20, 2011 17:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Ja jos magneetit otti kipeää, osaa ei kannata ostaa kawasakilta tai CMSNL:stä, vaan
http://www.electrexworld.co.uk/kawasaki ... 699-0.html
samoin kuin staattorin käämitkin.

Lista ei taida tosin tuntea?, mutta eikös tuossa ole sama roottori kuin ZX1100A1 eli GPZ 1100 UT ja aika monessa muussakin (Electrexin RO3, käy mm gpz500s ja ER5... 1000J...) eli käytettynäkin varmaan löytyy jostain? Onkohan pienemmissä jotain tehoeroa magneeteissa?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 20, 2011 18:36 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Ja jos tykkää suomea tai pohojolaasta puhua niin: www.motomaster.fi löytyy nuo samat osat
(ro3):

Roottori MM-RO3 | lisätiedot
Käy malleihin: Kawasaki GPZ500S, ER-5, EN500, LTD450, LTD454, GPZ1100 82-86, Z1000J. Tässä mallissa yhtenäinen magneettikenttä, joten magneetit eivät pääse putoamaan kuten alkuperäisessä.

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 20, 2011 19:07 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Mites tuo roottorin ulosvetopultti. Onkos se tämä mitä Storm motor kauppaa M18-P1.5? Minusta vaikutti pienemmätä tuo reikä?
Ei ole kallis? 9.9e


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 15, 2011 17:26 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Ei ole vielä startin vapaakytkimen osat tulleet. Se heppu joka niitä tilaa kertoili olevansa hieman huolissaan että onko niitä edes saatavilla. Kuulemma joskus Kawasaki vain ilmoittaa että ei enää saatavilla ja että ei valmisteta. Tämä jeppe jonka kautta tilasin osat ei ollut kyllä ollenkaan Delvacin kannattaja. . Mites tuo motonetin halvin prätkäöljy Valvoline joka maksaa 5.95 1 litra.. Onko teillä siitä kokemusta? Aattelin sitä panna kun saan Kawan kasaan.
No ei ole aika mennyt hukkaan vaan olen Harrikan Shovelhead pyörää korjaillut .


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 15, 2011 20:54 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Laita suosiolla Delvacit koneeseen, kysy mielummin niiltä jotka on sillä Delvacit ajaneet, pitkään. Hinta/laatu suhde on lyömätön. :rock:
Epäilen että osien valmistus ei ole loppunut, saatavuus riippunee hankintakanavista. :axe:
Vertaa hintoja esim. tuohon
http://www.cmsnl.com/kawasaki-1981-kz11 ... 62114.html

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 15, 2011 22:36 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Joo, ei sen Pitäjänmäellä vaikuttavan hepun mielipidettä kannata ottaa todesta Delvacin suhteen - olen itsekin käynyt aika monta keskustelua aiheesta hänen kanssaan. Tosiasia nyt on vaan se, ettei nämä 70/80-luvun pelit tarvitse prätkäöljyjä vaan aivan tavallinen moottoriöljy käy niihin kuin nenä päähän.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 16, 2011 10:27 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Onn ajellu delvakeilla, valvolinellä sekä gulffin ölpillä, noilla vanhoilla sahoilla, hyvin on mokomat pelannut kaikilla, mutta delvaceilla ehkä parhaiten...

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 22, 2011 18:53 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Pyörä on kiillottelua ja fixsausta vailla valmis mutta vaapakytkimen osat ei ole vieläkään tulleet.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 22, 2011 22:16 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Tomppa kirjoitti:
Pyörä on kiillottelua ja fixsausta vailla valmis mutta vaapakytkimen osat ei ole vieläkään tulleet.

Veikkaisin, että CMS:n kautta olisivat jo tulleet...

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com