Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Touko 14, 2024 04:16

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kierrostenrajoitin
ViestiLähetetty: Su Huhti 30, 2006 17:00 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Vasta 11 vuotta omistanut pyörän, ja nyt sitten sain varmistuksen siihen, että GPZ 1100 -83 mallissa ON kierrostenrajoitin! Luulin ettei sitä ole. Käyttelin talven jäljiltä ja yks pytty oli pimeenä. Yritin saada sitä heräilemään, niin tuli vähän annettua jenkaa. Huomasin että kyllä siellä rajoittaja on. Tulee oman kiekkamittarin mukaan peliin jossakin 11000 kohdalla. Se pyttykin siitä heräs. Tars varmaan kerrankin vaihtaa tulpat 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 01, 2006 06:42 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3402
Paikkakunta: Nurmijärvi
Vanhemmissa ei ainakaan ole. Pikaisella vilaisulla on 13000 rpm käynnyt huolimattoman vaihdon ja raskaan kaasukäden seurauksella, ei hirveän kauan hozittanu pitää noilla lukemilla (loppuu 11000 rpm kohdalla taulun näyttö) Mitään katkaisua ei sytkässä käynnyt, itseä vaan hirvitti katsella miten hidas reagointi tilanteessa itsellä on ennen kuin hokaa höllätä kaasua.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 01, 2006 07:42 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1438
Paikkakunta: Karkkila
Mulla kun on toi elektronisella ennakolla varustettu sytkäboksi, niin siinähän on se yksi piuha joka pitää maadoittaa jotta boksi toimisi. Normaalisti se on kytketty sivutuelle, mutta meinasin laittaa siitä rajoittimen. Eli pikku kytkentä zekkaa kiekkoja ja alle säädetyn pitää sitä karvaa maissa. Jos nousee yli niin alkaa pätkiä kone :wink: Meinaan joskus löytyy tuo välivapaa 4 ja 5 välistä ja hanat on samaan aikaan auki niin jopas kone naukaisee kun vaihtaa ilman kytkintä :shock:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 01, 2006 10:48 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Juuei ole munkaan Ysissä rajottimia. Kärjet ei vaan pysy mukana ylikierroksilla, joten paukkuva kierrostenrajoitin tulee automaattisesti sitä kautta. Seuraavaksi olisikin jarruttamassa venat..
:roll:

P.S. Mitä ne muuten kärkiä aina moittii: yli 20000 kilsaa takana jo samoilla kärjillä, eikä ole edes säädetty kertaakaan! Ja jos akku tilttaa matkalla, niin vekeen koko patteri ja matka jatkuu!
;D

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 01, 2006 14:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
"P.S. Mitä ne muuten kärkiä aina moittii: yli 20000 kilsaa takana jo samoilla kärjillä, eikä ole edes säädetty kertaakaan! Ja jos akku tilttaa matkalla, niin vekeen koko patteri ja matka jatkuu! "

:yes: :P :yes: elä muuta virka :wink:

Kerran matkalla joutunut kopan avaan kun tuli liikaa voideltua tyynyä, niin et kärjet kastu. Vähän nestuukia ja menoksi.

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com