Oli jo viime vuonna tiedossa, että alkaa 1-pytyssä olla shimmin vaihto edessä kun alkoi olla ahdasta 0,05 liuskallakin. Nyt sitten männäviikolla alkoi pätkimään ja kulkemaan kolmella. No, aletaas sitten säätämään. Palat vaihdettua olikin vika edellen päällä että mitä kerppelettä... No, putkista kiinni ja kolmonenhan se kylmänä oli!
Koskapa kynttilätkin oli välillä vaihdettu eli vika ei ollut siinä niin avasimpa hetken mielijohteesta kaasarin ja vedin alipainekalvon luistineen ulos. Kas, missäs neula? Siellähän se oli suuttimessa... Eli joutokäynti ok, mutta ajossa oli suutin kiinni
Sokka oli irronnut ja oli siellä luistin sisällä. Olin purkanut kaasarit kolme viikkoa sitten atomeiksi ja tuo oli vissiin kolahtanut sen verran että jäänyt löysälle.
Varmuuden vuoksi avasin ykkösenkin ja tarkistin missä urassa sen piti olla ja vaihdoin vielä neulat päikseen jotta jos sattuikin olemaan löysä sokka niin ei tarvitse seuraavalla kerralla koko pakettia irroittaa
jos joutuu neuloja onkimaan
Nyt käy ja kukkuu!