noniin.. armoton kuuklettaminen cvk34 -haulla ja pariin kertaan kaasaripatterin irroita-asenna jumpan tehneenä alkaa tuo "ilmansaannilla kuristettu" Zephyri viimein toimimaan "vapaasti hengittävänä".
en nyt tutki mitä olen kirjoittanut, mutta kertaan tässä. bensanpinnat asetettu just eikä melkeen "saumaan" ja kaasarit synkattu LED it be vehkeellä jopa vielä enempi just. kaksikammioisen ilmansuodatinkotelon kammioiden välistä poistettu "ilmanrajoitin" about 30mm reikä jonka läpi ilma menee ilmanputsarin jälkeen kaasareille. pääsuuttimet vaihdoin ( alkup. #98 reunakaasareissä, #100 keskisissä ) alkuun #138 kaikissa, toimi ylärekisteri, mutta ongelmia pintakaasulla. vaihdoin #127.5 kaikkiin.. toimii edelleenkin läpi kierrosalueen "tuppinurin", mutta ongelmat jatkuivat pintakaasulla. pilot ruuvit kierretty 4.5 kierrosta auki ( tehdasasetus 2r ) ja näin saatu pintakaasu ongelma lähes kuntoon. vielä aavistuksen takeltelee ja tilattu onkin #42 pilot -suuttimet ( paikoillaan orig. #35 ) joilla tämä alue fixataan, kun tyhjäkäyntipiirille ei ole omaa suutinta. alipaineluistien alipaine/nosto reiät porattu 2.23mm (orig.) -> 3.15mm. tulpat vitivalkoiset n. 50km vaihtelevan kaupunki/motari ajelun päätteeksi, joten vielä yhden kerran poltattaa piippua koppa punaisena ja irroituttaa kaasaripatterin ( tai ennemminkin päre ja piippu palaa gummikurkkujen takaisinasennuksessa ), vaihdattaa nuo #42 pilotit ( jonka jälkeen päästään varmaan jo säätämään pilotruuveilla alarekisterin seoksia, sillä tuo 4.5r on interheavenin mukaan raja, jonka jälkeen enämpi aukaisu ei seosta rikasta ) ja pääsuuttimiksi #133!
hartaana toiveena on moitteeton käytös niin pintakaasulla kuin muutenkin vaaleanruskeine tulppineen
kiitokset triplelle "konsultoinnista"
IsoP