Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 15:41

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Z1000J -82 startti
ViestiLähetetty: La Kesä 01, 2013 21:06 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 15, 2006 17:30
Viestit: 17
Paikkakunta: Palokka
Terve
Terse

Siinäpä ne kesän alun nautinnot sitten lopahti, ei auta vaikka kuinka kiillottaa Kerkeriä.
Startti oli vaivalloista joskus ja joskus vielä vaivanloisempaa..
Akku oli jo vanha ja epäilin startti ongelmaksi akkua..
Siis ostin tänää uuden akun kun samalla ja vaihtelin öljyt yms. huoltoa.
Uusi akku ja mittasin solenoidin, ohitin solenoidin jännite ja virta OK.
Mitähän mahtaa olla irto johdot solenoidin posken puolella (vasen) , pinkki ja sini valkoinen, pinkkiin tulee jännite.

Kuinka tuon startin saa helpoiten irti, tuleeko se ulos ilman kaasareita poistamalla?
Se haiskahti jossain välissä ASEA:lle.

Kiitolline vastauksista.

-rami-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000J -82 startti
ViestiLähetetty: Su Kesä 02, 2013 09:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 15:51
Viestit: 449
Paikkakunta: Kuopion Peikkometsä
veikkaus: hiilet loppu
irroitus: startin kiinnityspultit irti, sitten startista pitkät ruuvit ja ensin startinpääty pois sitten loput.
ei tarvii iroottaa kaasareita.
asea -hajusta en ole kuullut ;)
tarkista "kuuman" pultin ja hiilisillan eristys startin rungosta!
tarvittaessa: http://www.z1enterprises.com/ItemDetail ... m=RI70-502
jos neljähiilinen.
piuhoista en osaa sanoa mitn :eitieda:

_________________
- Leuto meninki... tai jotain -


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000J -82 startti
ViestiLähetetty: Su Kesä 02, 2013 09:19 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 15, 2006 17:30
Viestit: 17
Paikkakunta: Palokka
Kiitos.

Noinhan se startti sieltä ulos tuli.
Komutaattori oli tosi likainen ja hiilet loppu ja osa ei liikkunut enää ollenkaan ja tinauksia sulanut.
Käämit oli kunnossa.
Komutaattorin (kollektori) tuli hiomalla kuntoon ja viistin eristevälit.
Tilaus lähti tuonne Z1 enterprise:lle. Vahvistus tuli saman tien.

Huomioikaa kun puratte noita niin roottoria ei saisi ottaa ulos käämien sisältä.
Kestomangneeteista katoaa (huononee) remanessi eli teho huononee, jos se on pakko ottaa ulos
niin saman vahvuista rautakalikkaa sisään toisesta päästä.

Strömbergillä naureskeltiin aikoinaa aina kun sähkö haisi että se haisee ASEA:lle, kunnes ASEA osti koko Strömbergin.. :oops:

Sitä tuo

-Rami-


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com