Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:30

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Touko 03, 2022 18:46 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 08, 2021 20:12
Viestit: 7
Ostin tuollaisen pyörän vm. 1982 ja alkuperäiset vaimentimet ovat vähän "huonossa hapessa"
Onko kellään tietoa, että mikä tarvikevaimennin olisi mahdollisimman lähellä alkuperäistä vaimenninta?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 09, 2022 18:18 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 08, 2021 20:12
Viestit: 7
Saksasta löysin originaalin ja käyttämättömän oikean puolen putken ja sen tilasin. Vasen vielä puuttuu.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 11, 2022 19:24 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 08, 2021 20:12
Viestit: 7
Löysin ja tilasin Englannista käytetyn ja aika hyvässä kunnossa olevan vasemmanpuolen vaimentimen. Toukokuun lopussa "netti" lupailee, että tulisi, odotellaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Marras 09, 2023 11:10 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Ei liity äänenvaimentimiin, mutta ketjun aloittaja lie sama hahmo, joka joskus nuoruuskuviaan Japsisomessa julkaisee. Usein kuvissa kuljettajalla on nahkapuku, jossa valkoinen takki sinisillä raidoilla ja siniset housut. Muistuuko mieleen puvun valmistaja? Kirjansa lukeneet muistanevat kuinka keväällä -80 olin juuri tuollaista ostattelemassa, mutta sen takkiosa oli hiukan liian knafti. No kaverini Ari sen sitten osti, F11:lla vielä tuolloin ajeli hän. Sittemmin S2:lla. Haalea muistikuva olisi, että puvun merkki olisi ollut Halvarsson, kovin usein niitä ei nähnyt. Oli kai uutena kohtuu hintava.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com