Ei taida olla paljon iloa osaluetteloiden kuvista, tankkia ja kaasareita ihmettelemällä voi jotain vinkkiä kuitenkin saada?
CMSNL nettikaupalla on myös kuvat ainakin jossain koossa:
https://www.cmsnl.com/kawasaki-zx750f3- ... partslist/Ainakin siellä on kokoja (pituuksia ja sisä-/ulkohalkaisijoita ja toisen pään pitäisi ainakin löytää? Mutta onkos siellä paljon muita letkuja kuin yksi ohuempi letku (ilmalle) alipaineletku kaasarilta hanalle (2. kaasutin vasemmalta yleensä, sama nippa kuin muissakin tulpattuna, myös synkkauksessa) toinen paksumpi bensaletku hanalta kaasareiden yhteiseen tuloon.
Hanassa kai on kaksi liitosta: alipaine, josta imu avaa bensapuolen.
Bensaletkuna kannattaa käyttää jotain varmasti hyvää letkua, mieluusti isolta tunnetulta valmistajalta, noista nimettömistä ja nimellisistäkin on huonoja kokemuksia, voivat haurastua hetkessä.
En tosin osaa sanoa mistä hyvän tunnistaa kuin jälkeenpäin, mutta jo aikaa sitten ostin samasta tarvikeliikkeestä yhdellä kertaa kolme eri letkua, yksi bensaletkulaatu sai "pöksyt kastumaan" jo seuraavana kesänä ja samanoloinen ilmaletkuksi laitettu haurastui myös. Tuttu vaihtoi pari vuotta sitten suurella vaivalla autoonsa kaikki kumiletkut ja totesi hieman enemmänkin harmittuneena saaneensa kelvotonta (eri liike kysymyksessä). Vaivaa vaan oli ollut melkoisesti, eikä korvaus letkun hinnasta lohduttanut, kun totesi että 20 vuotta vanha alkuperäinen olisi ollut parempaa, pari liitosta koneen päällä kun olisi tehnyt uusiksi...
Pyöriikö kone ympäri ilman ongelmia?