Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 20:26

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Käy vain yhdellä pytyllä
ViestiLähetetty: To Elo 30, 2018 16:45 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 18, 2016 19:33
Viestit: 12
Paikkakunta: Suomussalmi
Vaihdoin kiertokankien laakerit ja kokosi koneen kyllä mielestäni niin,että kaikki merkit tuli kohdilleen jakopäässä,mutta kun pistin tulille koneen niin kävi vain takimaisella pytyllä,testasi sen niin,että nykin tupanjohdot irti ja otin moottorin irti ja venttiilikopan ykköspytystä niin merkit näyttäis olevan kohillaan. Auttakaa miestä mäessä. Kiitos jo etukäteen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 30, 2018 19:28 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Laita pimeään pyttyyn puristuspainemittari ja laita tulille.
Olisko KACR systeemi auki asennossa 300 rpm jälkeenkin ?

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 31, 2018 07:50 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Mitä puristuspainemittarin kuuluisi näyttää tuossa tapauksessa, olen joskus autosta mitannut käynnissä, mutta arvot eivät olleet kovin järkeviä, mutta siinä olikin palanut kannentiiviste kahden pytyn väliltä. Tyhjäkäynnillä on kaasuläppä melkein kiinni, eikä sylinterissä ole kovin paljon ilmaa puristettavaksi ja normaalisti mitataan kaasu täysin auki.

Onko kipinän tulo tarkastettu? Joko irtotulpalla tain tarvikeliikkeissä on myös sellaisia tulpan ja johdon väliin tulevia "ikkunalla" varustettuja tarkistimia, en tiedä mahtuuko tuohon...

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 31, 2018 14:35 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 18, 2016 19:33
Viestit: 12
Paikkakunta: Suomussalmi
On kipinä kunnossa ja pakoputkikin kuumuu, että kyllä siellä jotain elämää on,mutta kun nykkii tulpanjohdot Ykkösestä niin käynti ei muutu ollenkaan ja jos yrittää käynnistää pelkällä ykkösellä niin ei yritäkkään käynnistyä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 01, 2018 14:09 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Puristuspaineet kannattaa mitata tai tehdä ohivirtausmittaus. Tuo auto josta vikaa hain oli juuri tuollainen, että pytyn (jomman kumman, muttei kahden) ottaminen pois ei vaikuttanut käyntiin mitenkään (tosin siinä otin suuttimen johdon irti). Siinä tosin oli tuhiseva käyntiäänikin. (Sinulla tuossa lienee kaksi tulppaa per sylinteri?)

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 02, 2018 09:08 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 18, 2016 19:33
Viestit: 12
Paikkakunta: Suomussalmi
Juu kaksi on tulppaa pyttyä kohti. Löysin you tubesta videon ja siinä pantiin se F kirjain eteen päin siinä nokka-akselin pyörässä ja kun minä en nyt en jaksa muistaa kun siinä oli tehtaalla laitettu kaksi maali täppiä niin laitoin ne kannen suuntaisesti niin laitoin kakkosenkin joka kyllä pelittää. Ei auta kun tempaista kansi irti,vai teenkö tyhjää työtä?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 02, 2018 14:14 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 18, 2016 19:33
Viestit: 12
Paikkakunta: Suomussalmi
Otin kakkospytystäkin venttiilikopan pois ja siinä on R ylhäällä kun alakerrassa merkit kohillaan samanlailla kuin ykköspytyssä F ylhäällä,minun jakeluun ei enää mene mikä siinä voi mättää,kertokaa viisaammat Bliss.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 02, 2018 18:28 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kokeile ne KACR liikkuminen nokkien päissä. Jos ne jumittaa, se jättää pakoventtiilin hieman auki.
Niiden punttien pitäisi liikkua herkästi käsin, kun jousi irroitetaan. Voit verrata toimivan pytyn toimivaan osaan.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 02, 2018 19:57 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 18, 2016 19:33
Viestit: 12
Paikkakunta: Suomussalmi
Kiitos paljon,siinä täytyy olla häikkää kun se naksahtaa kun pyörittää kampiakselista ja ajoitukset on kohillaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 10, 2018 20:18 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 22, 2006 13:36
Viestit: 3
Paikkakunta: Hämeenlinna
Ja sitten 900 väinö vuosimallia -08. Tehot alkoi hiipua ja käynti kuulostaa yks pyttyseltä brittipyörältä.
Takimmainen sylinteri putos pois pelistä. Kipinä tulee tulpalle. Starttipilottia ruikattu ruiskuläpän kautta
sylinteriin. Mutta ei auta. Pakoputki pysyy ihan kylmänä. Kertokaa vinkkejä mitä tekisin. PS. tarviiko
moottori pudottaa pois rungolta että saa venttiili kopan pois. :help:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2018 09:47 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
VN 900 mallissa on palasäätöiset venttiilit. Jos ei ole venanvälykset kohdallaan, niin venttili saattaa alkaa kantamaan, johon em.oireet viittaavat. Kopat mahtuvat pois kone paikallaan. Tarvitset palalajitelman säätöpalojen vaihtoa varten.

https://www.youtube.com/watch?v=NrDNw957mcw

https://www.youtube.com/watch?v=YZHW33TMDL0

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com